Beste, Ik ontving volgende sms: Orange Info: Wij hebben je proberen bellen met goed nieuws. Je kan ons terugbellen op het nummer **bleep**. Fijne dag verder en hopelijk tot snel! Nummer is: 089 59 17 55 Ik ben echter geen klant van Orange... bijgevolg de vraag of dit spam/ ... is? Thanks
Vraag
•
Suggestie
435
7
Geaccepteerde oplossing
Zijn er nog mensen die al de hele dag geen 5g hebben? Ik heb niets van internet. Enkel via wifi
Vraag
•
5G
283
4
0
0
Ik ben een nieuwe klant in wording maar stuit al op een probleem. Mijn aanvraag is blijkbaar geweigerd om over te zetten naar Orange. Ik zit al heel lang in de verschillende netwerken en ben al klant geweest bij verschillende operatoren. Wat ik raar vind is dat iedereen me kan bereiken op 0496xxxxxx
Vraag
•
Netwerk
268
1
0
0
ACHTERLIGGENDE DIENSTEN KOMEN AFSPRAKEN NIET NA. Goededag, Ik ben ook zeer ontevreden over Orange. Hier eerst wat tips voor Orange om de Service structureel te verbeteren. 1. Zorg ervoor dat de achterliggende dienst afspraken na komt. Als er afgesproken wordt binnen 48 uur terug te bellen, mailen of
Vraag
•
Netwerk
316
1
0
Geaccepteerde oplossing
heb een nieuw nummer en simkaart aangevraagd, deze is naar het verkeerde adres gestuurd. Deze simkaart en nummer zijn nu door een onbekende geactiveerd. Orange is verantwoordelijk voor alles wat er gebeurt met de simkaart aangezien ik deze nooit in mijn bezit gehad heb. Wat nu?
Vraag
•
Netwerk
897
3
0
Ik kreeg vandaag 2x ongevraagd een orange code. Wil dit zeggen dat iemand mijn nummer probeert te gebruiken? En wat moet ik doen?
Vraag
•
Veiligheid
672
5
0
Ik ben pas klant bij Orange en ik loop voordurend tegen onterecht geblokkeerde paginas (eg de taskbar tweaker pagina, wat hebben ze daar in godsnaam tegen). Als ik aangeef dat ik toch de pagina wil bezoeken werkt dit niet, hij is nog steeds geblokkeerd , bij herladen staat er een melding dat hij ree
Vraag
•
Veiligheid
1.3K
13
0
Vraag
•
Veiligheid
342
2
0
0
VoWifi heeft gewerkt op mijn iPhone maar was telkens maar voor enkele dagen. Om opnieuw actief te krijgen moest ik herstel netwerkinstellingen uitvoeren. Laatste Maand krijg ik VoWifi niet meer werkend. Ook mijn huisgenoten ondervinden hier problemen mee. Op één Smartphone wil het nog wel lukken om
Vraag
•
Netwerk
442
2
0
0
Hallo, Ik hoop hier de oplossing te vinden voor mijn probleem. Ik probeer al weken de port Forwarding in orde te krijgen zodat ik mij camera's vanop locatie (4G) kan bekijken. Via wifi loopt t allemaal goed maar van zodra ik buitenshuis ben... niets meer. Ik heb op de modem de poort al open proberen
Vraag
•
Netwerk
1.1K
3
0