Samsung gebruiker: Ik heb via Airalo een Vodafone esim online aangekocht voor lokaal, in het buitenland(afrika) data te hebben. Dit op aanraden van vrienden die dit ook deden, zij hebben allemaal een iphone. Ik kregen de esim wel geinstalleerd maar niet actief. Via instellingen probeerde ik mobiele
Vraag
•
Netwerk
949
1
0
0
Hoi hoi allemaal, Momenteel zitten wij nog bij de gele vriendjes van Telenet voor onze telecom diensten. Nu zijn we aan het overwegen toch over te schakelen naar Orange er is echter 1 ding wat mij nog tegen houd dat is dat Orange geen IPv6 ondersteuning heeft. Is er ondertussen al iets bekend wannee
Vraag
•
Netwerk
1.8K
1
0
0
Dag allemaal, ik krijg steeds de melding ‘niet veilig’ bij de internet verbinding op mijn flybox model B525s-24a van Huawei. Ik zou van WPA/WPA2(TKIP) naar WPA2 (EAS) of nog beter naar WPA3 configureren. Ik ben al 2x een paar uur aan het zoeken, helaas niets gevonden. Wel via internet naar Flybox ho
Vraag
•
Veiligheid
1.1K
2
0
0
Ivm een lange reis eilde ik mijn gsm abonnement tijdelijk stopzetten. De orange telefonische klantenservice raadde mij aan het stop te zetten op de datum van vertrek en dit zou dan omgezet worden naar een touch herlaadkaart. Op plek van bestemming aangekomen ontvang ik een mail waarin staat dat ik d
Vraag
•
Netwerk
1.4K
1
0
0
Goedendag, we zijn onlangs overgestapt van Telenet /orange . Zijn de powerlines van Telenet compatibel? Het lukt maar niet . Het zijn nieuwe , nog nooit gebruikt. Bedankt voor de hulp. Grtjes.
Vraag
•
Netwerk
3.1K
2
0
0
Bij het willen uitsturen via SMS van een van mijn nieuwjaarswensen krijg ik onderstaande bericht: "Kan bericht niet verzenden via orange b fout 2" Iemand enig idee wat deze foutcode wil betekenen? SMS werkt algemeen wel, krijg het énkel bij een bepaald nummer... Bedankt! B
Vraag
•
Netwerk
1.5K
2
0
0
Vanaf het GSM-toestel van mijn vader (Orange) kan het Proximus-nummer van mijn moeder niet gebeld worden. Er komt een Engelse boodschap dat het nummer niet in gebruik is. Als de simkaart van mijn vader in mijn toestel gestopt wordt lukt het ook niet om het nummer van mijn moeder te bellen. Ik heb oo
Vraag
•
Netwerk
1.8K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Door de recente hack van whatsap staan 3mln+ belgische naam+nummers te koop op het internet. (met gratis samples per land) , mijn nummer is ofwel beschikbaar als een van de gratis samples of belgie is een populair land dat vaak gekocht word, want heb al enkele probe telefoontjes gehad (er word gewoo
Vraag
•
Phishing
2.8K
3
0
0
sinds gisterenavond hebben wij in de Lucien Bevernagestraat geen WiFi verbinding meer en krijgen het ook niet meer terug opgestart. Heeft er nog iemand problemen met de WiFi in de Lucien Bevernagestraat en omgeving?
Vraag
•
Netwerk
808
1
0
0
Hallo Wij overwegen de aankoop van een vakantiehuis in Lot en Garonne in Frankrijk. Probleem is dat er momenteel geen Wifi is, toch wel onmisbaar de dag van vandaag. Probleem is dat wij totale leken zijn op dat vlak. Wij vroegen ons af of er een grote investering gepaard zal gaan om die installatie
Vraag
•
Netwerk
2.1K
2
0
0