Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Femtocell lampje actief brandt niet tijdens bellen

Beste Allen, Ik heb een Femtocell ontvangen en geinstalleerd , en er branden 3 lampjes zoals het hoort Maar wanneer ik bel brandt het 4é lampje "actief" niet mijn ontvangst is 1 of 2 blokjes , dat is evenveel dan zonder femtocell, ik gebruik een herlaadkaart van Orange De andere Gsm die ik gebruik b

Vraag

• 

Netwerk

5.3K

2

0

0

Femtocell storing ?

Ik merk dat de Femtocell hier niet meer werkt, er is wel een VPN verbinding met Orange en er gaat data door maar er is geen 3G netwerk. Herstarten helpt niet, aan de zijkant knippert de witte LED, de oranje LED is continu aan en aan de onderkant aan het bolletje is de LED continu oranje. Voor ik naa

Vraag

• 

Netwerk

9.8K

2

0

0

Zeer matige ontvangst thuis

Ik heb een heel slechte ontvangst in huis met de smartphone. Dit is heel frustrerend omdat ik later altijd meldingen krijg van oproepen die ik gemist heb. Ik heb ondertussen ook al de simkaart in een ander toestel geprobeerd maar de ontvangst blijft slecht. Is hier een oplossing voor?

Vraag

• 

Netwerk

44K

1

0

0

Slecht bereik binnenshuis

Hoe mogelijk dat er zeer slecht bereik is binnen in huis met Orange abonnement? Man heeft proximus abonnement en geen problemen bij bereik in huis . Hoe dit verhelpen?

Vraag

• 

Netwerk

18.3K

2

0

• Wanneer WiFi Calling bij Orange?

Wanneer gaat Orange nu eindelijk eens meerdere toestellen waaronder de Nokia 7+ vOLTE openstellen ?

Vraag

• 

Netwerk

45.7K

2

0

0

Slechte verbinding 4G binnenshuis

Beste ik woon in een nieuwbouwappartement waar de 4G verbinding echt erbarmelijk is binnenshuis. Ik moet praktisch tegen het raam gaan staan om een goeie verbinding te hebben. wat me ook opvalt, ofwel is dit puur toeval. Als de gsm op dezelfde plaats ligt ontvangt die overdag 4G met 1 streepje terwi

Vraag

• 

Netwerk

73.9K

1

0

• Wanneer WiFi Calling bij Orange?

Begin 2016 kondigde Orange aan WiFi calling te zullen uitrollen in heel haar Europese netwerk: With the launch of WiFi Calling, Orange is extending and complementing its mobile network to offer customers greatly improved indoor coverage, responding to those customers who struggle to get reception in

Vraag

• 

Netwerk

19.6K

3

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K