Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Discussies

Meer weergeven
  • Nummer veranderen.

Hallo orange gebruikers, Is het mogelijk om me orange mobiele nummer te veranderen? Groetjes Amms

Vraag

• 

De Orange-community

6.8K

3

0

• Vraagje rond badge orange app

Als ik kijk naar te winnen badge in de orange app. Staan er 3 over tribe Wat ik vaststel is dat zowel de verkenner als genezer de zelfde uitleg geven. Wat over genezer gaat Klopt dit? Dus 2 badge Terzelfstertijd te verdienen?

Vraag

• 

Tribe-badges

2.6K

1

0

0

• Starter

Ben een starter maar geraak hier nie direct wijs uit. Heeft er iemand tips of kan uitleggen hoe het hier juist werkt? Alvast bedankt

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.5K

3

0

0

• Draadloos internet

Heedt er nog iemand problemen met 4G?

Vraag

• 

Suggestie

2.7K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Eleven Sports

Zoals iedereen weet zit in Love Eleven Sports inbegrepen, nu heb ik een vraag kan je op één of andere manier inloggen op Eleven Sports via (account) orange? Alvast bedankt voor de antwoorden! Robbe

Vraag

• 

De Orange-community

6.2K

2

0

0

• Factuur

Is het ook mogelijk om uw factuur thuis toegestuurd te krijgen? Ik vind deze optie nergens terug.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

4K

1

0

0

• Nieuw op tribe

Hallo ik ben nieuw op Tribe !

Vraag

• 

De Orange-community

3.5K

4

0

• Nieuw op Tribe

Ben nieuw op Tribe en na eerste kennismaking blij dat er zo een forum bestaat voor klanten. Ben zelf al jaren klant, zowel voor GSM abonnementen als Internet en digitale TV. Kijk er naar uit om op dit forum ook mijn bijdrage te plaatsen voor oplossingen, hints en tips. Groeten, Joach

Vraag

• 

De Orange-community

3.7K

4

0

• Nieuw Triber

Hallo allemaal ben nieuw hier

Vraag

• 

De Orange-community

2.6K

3

0

• Vervelen

Hey hoi wat doeb jullie allemaal zo deze dagen ? Ik verveel me toch wel een beetje hoor na al die tijd in quarantaine, hopelijk is alles snel gedaan en kan iedereen weer normaal leven!

Vraag

• 

De Orange-community

9.9K

6

0

Loading...