Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenUgh allemaal! Totem is nieuwsgierig en wilt natuurlijk van Tribe een zo levendig mogelijk community maken! Dus kan je ons vertellen wat je interesseert? Waar wil je over praten? En welke onderwerpen wil je bespreken? Moge de geest van de stam je vergezellen! Totem
Vraag
•
Tribe Lounge
5.4K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo nieuw op Orange tribe, hier verzeild geraakt door te lezen over badges verdienen... Mijn vraag was... Badges? Wat zijn het? Hoe verdien je ze? Wat is hun nut?
Vraag
•
Tribe Lounge
1.5K
1
0
ik vind de max dat Orange mijn verjaardag niet vergeten is en ik kan nu voor 6 weken de krant lezen .dank je wel Orange. ik ben zeker blij dat ik da stap heb gezet naar Orange.
Vraag
•
Orange Thank You
3.1K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo allemaal Is er ergens een mogelijkheid om te kijken waar het verbruik zit van mobiele data? Sinds even ben ik veel sneller door mijn data.
Vraag
•
Tribe Lounge
2.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st
Vraag
•
Tribe Lounge
20.6K
49
0
Ugh allemaal! Het is je misschien opgevallen, maar je beschikt nu over een gloednieuwe inbox! Hiermee kan je berichten sturen naar groepen dit bedoelt dat je een gesprek met meerdere Tribers kan hebben. Het display is ook duidelijker, omdat het al je uitwisselingen toont in een venster 🙂 Let op, al
Vraag
•
Tribe Lounge
2K
4
0
Zouden er in de toekomst nog nieuwe badges te bemachtigen zijn? Ik vind het wel leuk om te streven naar een badge. Maar degene die ik nu nog moet halen, zullen nog even duren vrees ik 😅
Vraag
•
Orange Thank You
2.6K
3
0
0
Ik kreeg de survey van Orange waaraan ik kon deelnemen tot eind juli. Deze zou +/- 12minuten duren om in te vullen. Ik kreeg gisteren een reminder hiervoor, dit kon tot 31/07 ingevuld worden. Ik wou graag mijn mening geven over een paar zaken waarover ik echt niet tevreden was. Maar na amper 1 min p
Vraag
•
Tribe Lounge
5.2K
2
0
Ugh allemaal! Totem is nieuwsgierig! Wat is je favoriete film ? Heb je ooit de kans gehad om terug te gaan naar de bioscoop sinds hun heropening? Vergeet niet dat je met ons Orange Thank You-programma een gratis cinema-ticket krijgt als je er een koopt vanaf 1 maand loyaliteit! 🙂 Moge de cinematogr
Vraag
•
Orange Thank You
3.8K
13
0
Het probleem: ik zit in het buitenland en wil de klantendienst bereiken. Volgens de site moet ik dan bellen naar +32 2 475 95 00. Dit is hetzelfde nummer waar particuliere klanten kunnen naar bellen vanuit het buitenland. Als ik dat nummer bel, dan volgt een bandje dat meld dat mijn nummer een profe
Vraag
•
Tribe Lounge
912
0
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties