Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Badges claimen

Hoi, Ik had een vraagje. Ik heb mijn telefoon via de webshop gekocht, maar heb daarvoor geen badge gekregen. Hoe kan ik die nog claimen? Groetjes

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.2K

5

0

• Tribe

Hi, ik heb tribe gestart door de badge in de app? Wat moet je doen voor/ met tribe ?

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.7K

3

0

• Kinepolis 1+1 fout

Beste leden, binnen 3 uur ga ik naar de film. Ik heb de orange code gebruikt voor 1+1 gratis te gaan. Ik vul deze in op kinepolis waar er na ineens een foutmelding opkomt als ik op volgende klik. De site volledig moeten refreshen en nu zogezegd is de code al gebruikt. Heb naar orange gebeld maar die

Vraag

• 

Orange Thank You

2.3K

2

0

0

• Nieuwe gebruiker bij tribe

Hallo allemaal, Moet je hiervoor betalen voor de Tribe? En hoe krijg je Da badge van Tribe? Groetjes Ellen

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.1K

3

0

0

• Netflix

Hallo iemand een idee wat op Netflix top search zijn? Omdat er dingen tussen staan die ik nooit heb gekeken.

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.2K

4

0

0

De babbelhoek voor de maand juli.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st

Vraag

• 

Tribe Lounge

17.1K

50

0

• Thank you badge "data lover 500 GB"

Een van de thank you badges die we kunnen verdienen zijn de data badges, met o.m. de "minste" de "data lover 500GB." Hoe kom ik eigenlijk te weten of ik al in de buurt kom om die badge te (kunnen) krijgen? Alle facturen doornemen en telkens opschrijven hoeveel mobile data ik gebruikt heb? Is er een

Vraag

• 

Orange Thank You

6.2K

5

0

• Privé gegevens openbaar zetten

In het verleden is hier al een topic over gemaakt door mij zelf maar wil het graag nog eens herhalen. Als men hier een vraag stelt of een afbeelding toont voor een bepaalde vraag laat dan aub je persoonlijke gegevens buiten schot. We zien toch op een regelmatige basis hier persoonlijke informatie ve

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.1K

0

0

5jr 5gb

is er een manier om dit alsnog te krijgen?

Vraag

• 

Orange Thank You

1.6K

1

0

0

• Tribe badges

Proberen de tribe badges in hand te krijgen!!!

Vraag

• 

Orange Thank You

1.6K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen