Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Thank you Orange!

Dag Orange wat leuk dat jullie zo vaak aan jullie klanten denken! Vorige week was het mijn verjaardag en ik kreeg een mailtje met een tof geschenkje 🙂 bedankt voor alles 😘

Vraag

• 

Orange Thank You

1.3K

1

0

• Nieuwe blog "Nieuw @ Orange !"

Ugh allemaal ! Hebben jullie onze nieuwe blog "Nieuw @ Orange !" gezien? Wat denk je ervan? 😄 Groetjes, Nelson

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.8K

7

0

• Orange thank you

Ik heb laatst een orange thank you cadeau van 5gb 4g geactiveerd en ik heb een bericht binnengekregen van Orange maar heb nooit de 5gb 4g in mijn app zien komen kan iemand mij helpen?

Vraag

• 

Orange Thank You

1.7K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek van de maand juni.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st

Vraag

• 

Tribe Lounge

24.8K

54

0

Pluimen geven

Hoe kan je pluimen geven aan iemand? 🙂

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.6K

3

0

• Bedankt

Bedankt Orange voor de extra 10GB data bij Go Unlimited! ❤️

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.1K

2

0

detox badge

ik heb de detox gedaan, bericht verstuurd en ook antwoord gekregen. MAAR ik heb de badge niet gekregen in de app. Wat nu?

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.1K

2

0

• 5 jaar = 5GB gratis !

Ugh allemaal! Is het je opgevallen? Onze Super User @Josette had het al gemerkt ! Je krijgt 5 GB gratis voor het 5-jarig jubileum van Orange! ^^ Dit alles dankzij ons Orange Thank You-programma 🙂 Totem en de geesten waken over de stam! Totem

Vraag

• 

Orange Thank You

3K

2

0

• 5 GB gratis.

Goedemiddag, wij zijn blij wie mag dat nog zeggen? Dat hij of zij 5 GB gratis gekregen heeft om het 5 jarig bestaan te vieren van Orange. Wij hebben beiden 5 GB mogen ontvangen. Dank U wel Orange. En nog vele jaren verder werken voor ons goede welzijn online. 🌹

Vraag

• 

Orange Thank You

4.8K

6

0

Cadeau niet gekregen !

@patrick2 @Josette @Cdt24801 Cdt24801 @Tinneke2 Goede avond Heb een kado aanvaard van orange was een beautyset voor mannen maar nooit iets gehad wat moet ik nu doen

Vraag

• 

Orange Thank You

4.1K

8

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...