Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenIk kan weer op geen enkele post antwoorden, zowel met Firefox als MS Edge heb ik problemen. Kan toch niet alle browsers die er bestaan op mijn pc zetten om te testen dat die wel werken. Laatste tijd komt dit bij mij heel vaak voor. Ligt dit nu bij mij of ergens anders? Ik weet het niet!!! Gewoon fru
Vraag
•
Tribe Lounge
5K
7
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen kan iemand misschien de voordelen en de nadelen beantwoorden die Orange te bieden hebben. We zitten zelf nog bij Telenet maar wil mijn wederhelft ervan overtuigen dat Orange beter is😂. Bedankt voor de hulp!
Vraag
•
Tribe Lounge
4.7K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een stukje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange. De oude babbelhoek stond behoo
Vraag
•
Tribe Lounge
28.6K
61
0
Geaccepteerde oplossing
Hey ik ben nieuw, en weet niet zo goed hoe je de Orange tribe badge krijgt.
Vraag
•
Tribe Lounge
3.6K
2
0
Ik mis volgende badges: - Domiciliering - Love Wie kan deze toevoegen? Thanks,
Vraag
•
Orange Thank You
2.7K
6
0
Goeiemorgen allen Als ik een bericht wil lezen, krijg ik de volgende foutmelding. Heeft iemand dit nog voor? Dit is al een paar dagen.
Vraag
•
Tribe Lounge
5K
4
0
0
Ik heb als beloning de 3 maand gratis start 2 run gekozen. Nu krijg ik telkens de melding dat mijn code niet geldig is. Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
Vraag
•
Orange Thank You
1.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben blij om bij Orange de zijn heel super goed en super niet duur
Vraag
•
Orange Thank You
5.9K
7
0
Ugh allemaal, Welkom bij de Tribe-community, om een optimale ervaring te hebben, is het belangrijk dat Manitou je alle paden door de stam presenteert! Zo kan je alle functies van Tribe makkelijk gebruiken. Hoe stel je een vraag? Je klikt op de categorie die betrekking heeft op je vraag. Als het bi
Vraag
•
Tribe Lounge
24.9K
40
0
Wanneer gaat orange eindelijk de Apple Watch cellular ondersteunen? Dit werd ondertussen al geruime tijd geleden door hen gecommuniceerd maar er is duidelijk nog geen vooruitgang.
Vraag
•
Tribe Lounge
3.1K
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties