Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenHeeft er iemand een idee wie de uitvoerders zijn van de wachtmuziek die momenteel wordt gebruikt bij Orange. Het is een instrumentaal stuk met hobo en gitaar en ik vind het gewoon prachtig. Ik heb al aan verschillende medewerkers gevraagd op de helpdesk maar ze kunnen mij niet verder helpen. Ik hoop
Vraag
•
Tribe Lounge
7.2K
4
0
goedenavond, ik wil uw waarschuwen als je een sms ontvangt zoals ik vandaag heb ontvangen om niet op de site te klikken en het nummer te blokkeren👍👍👍 [FOD Financien Brussel] Uw openstaande schuld met kenmerk R5B114021 is na meerdere herinneringen niet voldaan. Op 13 Maart zal de gerechtsdeurwaard
Vraag
•
Tribe Lounge
2.3K
2
0
Te regelmatige uitval van het vast intern. Ik ben nieuw hier in de Lounge en weet niet goed hoe je nu technische ondersteuning kunt krijgen van Orange. Een simpel support@orange.be bestaat precies niet.
Vraag
•
Tribe Lounge
3.6K
5
0
0
Ugh allemaal! De Orange Thank You-stam heeft 3 nieuwe badges geactiveerd. Je kan deze verkrijgen in je klantenzone of in je My Orange-app. Je kan dus de "Goede betaler" -badges ontvangen als je voldoet aan de voorwaarden die op de OTY pagina worden vermeld. Neem gerust een kijkje op Orange Thank You
Vraag
•
Orange Thank You
11.1K
14
0
Geaccepteerde oplossing
Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet
Vraag
•
Orange Thank You
6.9K
8
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een stukje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange. De oude babbelhoek stond behoo
Vraag
•
Tribe Lounge
32.3K
95
0
Ik gebruik al jaren de webbrowser Firefox. Nu heb ik gemerkt dat ik via deze browser niet meer kan antwoorden op berichten hier in de community. Ik krijg altijd onderstaande melding: Dan probeer ik opnieuw en ik krijg ik deze melding: Ik snap er niets van. Iemand raad?
Vraag
•
Tribe Lounge
3.7K
5
0
0
Sinds deze week heb Ik een aantal fouten op Tribe Ik kan blijkbaar Geen enkele bericht meer lezen 😅 weet iemand wat er aan de hand is?
Vraag
•
Tribe Lounge
1.8K
1
0
0
Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7." Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"
Vraag
•
Tribe Lounge
20K
179
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties