Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenHallo Hoe en wanneer maak je kans op OF heb je recht op een speciaal cadeautje zoals een doos koeken of een zakjes snoepjes? Waar kan ik deze reserveren of activeren? En is het voor iedere abonnementhouder of slechts 1 cadeau per familie?
Vraag
•
Orange Thank You
2.9K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st
Vraag
•
Tribe Lounge
42.3K
64
0
Geaccepteerde oplossing
Bij de badges in je profiel niet die van de Orange app staat er bij diegene die je verdient hebt een datum wanneer verdient maar ook daaronder zowel bij badges die reeds verdient zijn als nog niet verdiende badges telkens steeds vb: verdient door 300 of verdient door 91. Ook bij badges die je nog ni
Vraag
•
Orange Thank You
2.9K
3
0
De registratie loopt vast, het scherm “aanmelden” komt elke keer terug. Lame
Vraag
•
Orange Thank You
1.3K
1
0
0
Het is super dat je bij Orange nog iets extra kan krijgen bij bv. jouw verjaardag, badges verzamelen,... maar de laatste tijd krijg ik meer de keuze uit GB en kortingen ipv een cadeau. Is dit bij jullie ook?
Vraag
•
Orange Thank You
3.9K
5
0
Hoe doe ik mee aan de babbelhoek En hoe geef ik pluimen Ik ben nieuw sinds vandaag Zit wel al drie jaar bij orange Mvg david
Vraag
•
Tribe Lounge
2.3K
2
0
Google heeft een nieuwe shortcut uitgerold in zijn zoekmachine. Hoewel het een subtiele toevoeging is, blijkt die wel bijzonder functioneel. Advertentie Je kent het wel: je bent wat dieper aan het graven in de zoekresultaten en moet je vinger vervolgens lam scrollen om weer naar de zoekbalk terug te
Vraag
•
Tribe Lounge
2.4K
1
0
Ugh allemaal! Manitou stelt je voor onze nieuwe Super User: @ Said1982! We hebben hem enkele vragen gesteld! Vergeet zeker niet onze andere Super Users @ patrick2, @Josette, @bulrog, @ Cdt24801 en @Gregory 🙂 Wat vind je leuk aan Tribe ? Ik vind het erg leuk om de vragen van de Tribers te beantwoord
Vraag
•
Tribe Lounge
2.5K
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties