Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • De babbelhoek van februari 2021.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een stukje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange. De oude babbelhoek stond behoo

Vraag

• 

Tribe Lounge

13.9K

6

0

0

• Geaccepteerde oplossing

klantendienst

Ik wil de klantendienst eens extra in de bloemetjes zetten , ondanks de Corona hebben ze al uitstekend werk verricht. Ze verdienen ook een dikke pluim . Ben altijd al zeer goed geholpen . Daarom dank u .

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.2K

2

0

• Klantendienst

Ik wou dit toch eens even kwijt. Hier op Tribe lees je veel negatieve berichten over de klantendienst. Daarom dat ik toch een positieve ervaring wil posten. Vanmorgen via FB Messenger een vraag/ wijziging gesteld ivm mijn abonnement. Een uurtje later was het in orde. Zat het nieuwe contract al in mi

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.2K

4

0

• Wifi 2.4 ghz werkt niet, 5 ghz probleemloos

Sinds gisterenmiddag geeft onze 2.4 ghz WiFi constant problemen. Vanmorgen bij het opstaan was het weer van hetzelfde, de 2.4 ghz werkt niet, terwijl de 5 ghz frequentie probleemloos werkt. De modem (Siligence) werd al verschillende malen gereset, dit werkt dan terug even normaal om na een bepaalde

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.7K

2

0

0

• Tribe

Voor wat dient Tribe ?

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.2K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Mailserver instellen op hpprinter

Hey, Ik heb een aio printer via netwerk en zou van hieruit willen (moeten) scannen naar een e-mail. ik heb hiervoor een uitgaande mailserver van Orange nodig. heeft iemand hier een oplossing voor??? Alvast bedankt

Vraag

• 

Tribe Lounge

7.7K

3

0

0

• Technische vragen over fiber van Orange

Hoi, We willen graag fiber van Orange nemen maar er is nog wat missende info: - welk modem wordt hiervoor meegeleverd en is het mogelijk om actief management te doen zoals bvb. portforwarding aangezien we over ip van nas naar nas willen gaan backuppen? - krijg je een vast ip-adres toegewezen bij fib

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.3K

1

0

0

• Krijg je die totem nu eigenlijk wel?

Iemand?

Vraag

• 

Orange Thank You

2.4K

3

0

• Family

Zijn er gebruikers die mij willen toevoegen aan family zodat ik die badge krijg? Wie mij add,add ik ook. Mijn code is 121286647642 Groetjes.

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.5K

1

0

0

• Badges

Wat een leuke badges

Vraag

• 

Orange Thank You