Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik heb een love abonnement van 91€ zit daar de huur van de decoder in ?
Vraag
•
Tribe Lounge
3.1K
3
0
Ugh allemaal, Manitou stelt je voor onze laatste Super User : @Gregory ! We bedanken onze Super Users voor hun voorbeeldig gedrag en hun bijdrage aan de Community. Hierbij dus een groot dank aan @Gregory , @patrick2 , @Cdt24801 , @Josette , @bulrog ! Nu, de interview van @Gregory ! - Wat vind je leu
Vraag
•
Tribe Lounge
2.3K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ben benieuwd wat ik hier allemaal kan bij leren. 😁
Vraag
•
Tribe Lounge
4K
3
0
Beste 4weken geleden kreeg ik te horen dat ik mocht verhuizen, ik ben vanaf toen direct beginnen rondkijken voor internet voor thuis en ik kwam bij Orange het goedkoopst uit. Heb hierover gebeld gehad met de klantendienst, alles was in orde en ze hadden mij de 21ste januari ingeboekt om internet te
Vraag
•
Tribe Lounge
2K
1
0
0
Ugh allemaal, Vandaag zetten we @bulrog in de spotlight ! Ontdek hieronder wat hij allemaal te vertellen heeft ! Vergeet zeker niet om een bezoekje te brengen aan onze andere Super Users @Josette , @Gregory , @Cdt24801 , @patrick2 ! Wat vind je leuk aan Tribe? Het contact met anderen, klanten helpen
Vraag
•
Tribe Lounge
2.6K
2
0
Hoe link ik Tribe met orange app, krijg mijn badges daar niet binnen, zelfde nummer en email gebruikt..
Vraag
•
Tribe Lounge
2.6K
2
0
0
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een stukje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange. De oude babbelhoek stond behoo
Vraag
•
Tribe Lounge
24.9K
1
0
Hoi. Sinds gisteren kan ik mijn mobiele data niet herladen. Ik heb op de pagina gezien dat er een crash was. Maar ik krijg nergens antwoord op mijn vraag: Ik had de Giga Flash Boost aangekocht. Er ging €2 van mijn belwaarde maar toen crashte de Orange Wifi dus. Crash duurt langer dan 24u, dus is die
Vraag
•
Tribe Lounge
2.5K
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties