Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • wachttijd wijzigen voicemail

Ik wil de wachttijd bij de voicemail verlengen naar 30 seconden, maar dit lukt niet. Na ingeven van **61*5555*30# krijg ik volgende boodschap " verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" Kan me iemand helpen AUB

Vraag

• 

Tribe Lounge

5.8K

1

0

0

• Ontdek onze Super Users ! Deel 3

Ugh allemaal, Vandaag stellen we onze Super User Sjamaan @Cdt24801 voor ! Ontdek hier wat hij allemaal denkt over Tribe. 1. Wat vind je leuk op Tribe ? De verscheidenheid aan inzichten en vragen. Er is van alles wat en de meningen lopen wel eens uiteen. Klanten (en wie weet zelfs niet-klanten) komen

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.6K

1

0

• Email adres

Is er een email adres waar ik iemand van Orange kan bereiken? Ik probeerde al 30 keer te bellen naar Mechelen en naar een winkel, maar daar is niemand bereikbaar, de klantenservice laat echt wel de wensen over!

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.5K

1

0

0

• Vriendelijkheid klantendienst

Heeft er nog iemand onbeschofte medewerker aan de lijn gehad bij klantendienst? Belde om een wijziging in mijn abonnement te doen en hij had daar precies geen goesting voor want kreeg als antwoord dat ik dat zelf moest doen via de Orange app. Had dan nog een andere vraag die te lang was voor hem. Wa

Vraag

• 

Tribe Lounge

5K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

🎄

Fijn nieuwjaar!!!🌟🎉

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.5K

2

0

Gelukkig 2021

Hoi allemaal, ik wil jullie allemaal een gezond en veilig 2021 wensen. Drie dikke kussen van mij Groetjes Vera

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.4K

1

0

• Beste wensen voor 2021

Ik wens iedereen een gezond 2021 toe Hoppelijk wordt het een jaar vol vreugde

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.3K

3

0

• Orange 2021

Deze topic is just 4 fun. Ik vroeg me af wat jullie (als klant of toekomstige klant) verwachten van Orange in 2021. Dit kan gaan over Mobiele opties of over de love pack of over andere abonnementen. Ga je gang en laat je maar eens goed gaan 😛 . Ik zal de bij deze het startschot geven: Nieuwere en b

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.4K

3

0

• Beste wensen voor 2021 !!

Ugh allemaal! Totem en zijn team wensen je alvast hun beste wensen !! Moge volgend jaar vol succes zijn, zo kunnen we samen in uitstekende vorm terug komen op Tribe !! Onthoud dat de geesten over je waken! Totem

Vraag

• 

Tribe Lounge

4K

4

0

Geschenken ontvangen van partners Orange

Jammer dat, wanneer je een geschenk aanvaardt en met de verkregen code dit bestelt op de site van de partner, je na 2-3 weken zelf moet mailen naar de partner hoe het zit met de levering. En deze (2 verschillende partners) antwoorden dat ze het nu gaan opsturen. Dat wil zeggen dat je na bestellen va

Vraag

• 

Orange Thank You

5.5K

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...