Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik gebruik zelden mijn smartphone. Gisteren bericht gekregen en kreeg Engels bericht. Ik vermoed dat er geen antwoordapparaat ingesproken werd. Maar vind nergens hoe ik dit bericht kan inspreken. Ook hier vind ik daar geen antwoord op. Dus hoe spreek ik een bericht in om later terug te bellen?
Vraag
•
Tribe Lounge
2.4K
1
0
0
Hallo iedereen ik ben nieuw hier op Tribe dus ik vraag me af is dit een plek waar je vragen stelt en hopen dat iemand erop antwoord? Zo ja is zijn er andere dingens dat je hier kan doen
Vraag
•
Tribe Lounge
2.1K
2
0
0
Aan al de helpers ... bedankt voor jullie inzet ! Ik wens jullie een beter 2021 dan 2020 ...
Vraag
•
Tribe Lounge
3.5K
3
0
Aan iedereen nog eens een kleine opfrissing in verband met persoonlijke informatie op het forum. Heb hier al eens een topic over gemaakt en wil daar graag nog eens aandacht aan schenken. Het valt mij namelijk op dat er toch nog links en rechts persoonlijke informatie tevoorschijn komt en dat is niet
Vraag
•
Tribe Lounge
3.5K
1
0
Aan al de helpers ... bedankt voor jullie inzet ! Ik wens jullie een beter 2021 dan 2020 ...
Vraag
•
Tribe Lounge
1.1K
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen wat moet je hier allemaal doen
Vraag
•
Tribe Lounge
4.4K
3
0
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier op Tribe, ook al ben ik al 14jaar klant🤭 Wat ik mij vooral afvraag is: waarom worden trouwe klanten niet beloond? Als ik verander van provider krijg ik vanalles aangeboden voor de symbolische euro, maar als je trouwe klant bent, krijg je niks. Alvast bedankt voor j
Vraag
•
Tribe Lounge
5.2K
6
0
Voor allen die hier komen meelezen, schrijven of ideeën hebben alsook voor de moderators en SuperUsers ...
Vraag
•
Tribe Lounge
6.1K
3
0
Hoi Ik ben nieuw hier maar ken wel wat van de diensten af en soms ook eventueel info om bepaalde problemen op te lossen hoe het allemaal werkt moet ik nog wel eens uit pluizen 😅 staan alvast veel interessante tips op alvast hier voor al super bedankt ! En ook alvast voor iedereen hier Prettige Kers
Vraag
•
Tribe Lounge
4.3K
5
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties