Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenUgh allemaal! Ik heb je onlangs ons Super Users-programma en het eerste lid ervan: @ patrick2 voorgesteld. We gaan voort met @Josette ! - Wat vind je leuk op Tribe? Leuk wat is leuk hé. Het is op dit moment beter ingedeeld dan in het begin ervan. Mocht nog iets overzichtelijker zijn voor de nieuweli
Vraag
•
Tribe Lounge
1.5K
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben sindskort een trouw lid geworden van Orange en ik heb op mijn app bij rubriek Orange thans You een proficiaat gewenst gekregen dat ik Cotton ben geworden. Ik zou graag willen weten de betekenis van en de voordelen ook. Dank u!
Vraag
•
Orange Thank You
2.6K
1
0
Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten. Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken. Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in B
Vraag
•
Tribe Lounge
8.8K
5
0
Vraag
•
Tribe Lounge
3K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Meermaals online herlaad maar badge niet gekregen ??
Vraag
•
Orange Thank You
3K
4
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties