Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Ik heb al 4 dagen geen internet en kan niemand bereiken van orange...

Al 4 dagen geen internet... Heb al de stekker paar keer uitgetrokken maar helpt niet. Ik probeer ook al 3 dagen te bellen naar orange, orange shops ik de buurt maar krijg nergens iemand aan de lijn. iemand nog ideeën?

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.1K

2

0

0

• Email

Ik wil iets doormailrn naar orange maar ik vind geen emailadres@

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.4K

1

0

0

• Payconiq by Bancontact werkt niet over Orange wifi

Hallo Heeft nog iemand zelfde probleem? De Payconiq by Bancontact app blijft hangen op startscherm als ik thuis op wifi zit. Zowel bij mezelf als bij m'n partner. Als ik omschakelen naar proximus of mobile vikings 4g werkt de app wel. Op telenet wifi werkt de app ook. Enkel niet op Orange wifi... Ie

Vraag

• 

Tribe Lounge

4K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Herlaadkaart zonder data

Hey bestaat een herlaadkaart zonder data?het is voor een alarm.

Vraag

• 

Tribe Lounge

2K

1

0

0

• Online play op Nintendo Switch

Sinds kort zijn wij klant bij Orange en tot nu hebben we nog geen klachten gehad. Ik speel animal crossing op de Switch, en ik wou gisteren online play opstarten maar ik kreeg telkens de foutmelding dat er geen connectie kon gemaakt worden met andere consoles. Na wat opzoekingswerk kwam ik uit op he

Vraag

• 

Tribe Lounge

4K

2

0

0

• Ontdek onze Super Users !

Ugh allemaal! Je weet het misschien niet, maar we hebben Super Users! Ze zijn de meest toegewijde leden, ze hebben ook de meest kwalitatieve bijdrage op het forum. Daarom zijn ze voorbeelden om te volgen en een geweldige informatiebron over de diensten van Orange 🙂 Je kan dus @patrick2, @bulrog, @G

Vraag

• 

Tribe Lounge

3K

2

0

• Tribe

Hallo, ben nieuw hier. Had gelezen van Orange app dat je een forum had hier. Dus hallo👌🏽

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.3K

2

0

• Fiber + TV

Beste, Sinds enkele maanden ben ik aangesloten op het Fluvius Fiber netwerk. ( Poperinge ) Ik overweeg dan ook om mijn huidig internetabonnement, bij concurrent Telenet, te veranderen in een Orange Home Fiber abonnement. Echter zie ik geen mogelijkheid om dit te combineren met Orange TV. Wie heeft e

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.9K

1

0

0

• Nieuw

Hallo ik ben nieuw hier. Ik weet niet wat te verwachten of hoe het werkt. Grtz

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.5K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange Thank You cadeau Vita Verde

Goedemiddag mede-tribeleden, ik heb overlaatst bericht gekregen dat ik van Orange een eindejaar cadeau mocht kiezen. dat vind ik natuurlijk altijd zeer fijn. Ik heb gekozen voor het pakket van Vita Verde, maar als ik op de link klik, zegt die dat de webpagina niet bestaat. Kan iemand mij zeggen waar

Vraag

• 

Orange Thank You

2.5K

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...