Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Code om geschenk te bestellen nooit ontvangen

Dit is al de tweede maal met hetzelfde cadeau. Had in April 20 ook al eens hetzelfde cadeau willen aanvragen (Bonbons de Grand-mère) maar krijg nooit geen code dus ook geen bestelling. In My Orange staat het cadeau al als geaccepteerd.

Vraag

• 

Orange Thank You

2.2K

2

0

0

• Nieuw hier

Hoi ik ben nieuw hier, even aan het rond kijken

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.5K

2

0

• Je gekregen data door geven via de My Orange App

Tegenwoordig heb je de familie badge als je familie toevoegt aan je 'abonnement'. Je kan dus mensen familie maken aan jou account of andere kunnen jou toevoegen als familie. Die hoeft niet iemand te zijn rechtstreeks uit je gezin dat kan ook een vriend of vriendin zijn uit je contacten. Hier nog een

Vraag

• 

Orange Thank You

8.5K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Kennismaking

Dag allemaal ik ben Bekci Adem

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.1K

1

0

• Grote eindejaarswedstrijd !!

Ugh allemaal! Orange lanceert zijn grote eindejaarswedstrijd! Het is daarom logisch dat het wordt weergegeven op de Totem ‌‌!! De grote quiz duurt 1 week en is verdeeld over 4 rondes: 04/12: Ronde 1 07/12: Ronde 2 09/12: Ronde 3 11/12: Ronde 4 Doe mee en win een van de geweldige prijzen: een tv, een

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.5K

2

0

• Orange TV

Hey, Een tijdje geleden ben ik overgestapt van scarlet naar Orange love duo. Hierbij zit dan het gsm-abonnement van mij en mijn vriend, samen met het internet. Hoe ik toen het gesprek met de orange-medewerker heb begrepen is dat wij met de orange-tv app via het internet TV zouden kunnen kijken.. Maa

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.7K

1

0

0

vaste lijn overname

Beste leden Wij hebben jullie hulp even nodig. Ik vind niet direct een ander topic hierover dus alvast mijn exuses als dit verkeerd staat. op 6/10 de overstap gemaakt van Telenet naar Orange Zowel op het werk ( telefoon, internet , tv, 3 gsm lijnen) terwijl de verkoper hier was ook gevraagd voor mij

Vraag

• 

Tribe Lounge

4K

1

0

0

• Corona

Hopelijk kunnen we snel weer het normale leven tegen moet gaan. Nu ben ik de corona toch wel moe geworden hoor pfff.

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.8K

1

0

0

• Super user meeting 12/11

Hallo allemaal, Ik wilde onze Super user @Cdt24801 , @patrick2 , @Gregory et @bulrog persoonlijk bedanken voor hun deelname aan onze Super user meeting op 12/11. Dit vriendelijke gesprek (op afstand natuurlijk!) stelde ons in staat om bepaalde aandachtspunten bij onze teams te ontwikkelen en aan de

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.1K

1

0

Welkom in de babbelhoek.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een stukje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange. De oude babbelhoek stond behoo

Vraag

• 

Tribe Lounge

40.2K

4

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...