Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • 2 verjaardagen, maar 1 cadeau

Ik en mijn partner hebben alletwee een abonnement. Deze staan wel alletwee onder mijn naam. We krijgen nooit allebij een cadeau. Terwijl ben ik het of anders is hij het. Hoe komt dit?

Vraag

• 

Orange Thank You

2K

2

0

0

• Foutmelding klantenzone

Ik ondervind nu reeds twee weken lang problemen met mijn klantenzone. Als ik inlog krijg ik telkens deze foutmelding: Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”. Ik ben echter de beheerder van mijn prof

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.8K

3

0

0

• Orange Thank You cadeaus

Op regelmatige basis wordt er hier op de Tribe een topic gemaakt dat men niet tevreden is met het verkregen cadeau van Orange Thank You. De ene heeft niks aan de koeken en de andere heeft niks aan een magazine. En op die manier zijn er nog die niet tevreden zijn van hun cadeau. In de klantenzone heb

Vraag

• 

Orange Thank You

2.4K

2

0

• Simkaarten na 2 weken nog steeds niet geactiveerd!!

Wij worden al 2 weken aan het lijntje gehouden betreft ons simkaarten. tv en internet da was geen probleem. Wij hadden gevraagd voor een pakket van €81 tv internet en 2 abbonementen met behoud van nummer. Na talrijke telefoontjes, naar de shop zelf geweest en nog steeds helpen we ons niet!!

Vraag

• 

Tribe Lounge

2K

1

0

0

• Onze shops blijven open !

Ugh allemaal ! Totem merkt dat er enige verwarring bestaat over het openen van winkels. Onze Orange-shops blijven open en kunnen je dus verder helpen tijdens de normale openingstijden. De extra hygiënemaatregelen blijven natuurlijk gelden, zo garanderen we jouw en onze veiligheid. Wil je graag onmid

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.3K

2

0

• Gewaardeerde oplossingen

Hoe fijn is het als een vraag opgelost wordt ? Hoe fijn is het voor jou dat je een oplossing hebt gekregen van een mede Triber ? Hoe fijn is het dat de mede Triber ook echt weet dat je probleem is opgelost ? Daar is dus de knop accepteren als oplossing voor als je een topic gemaakt hebt en je proble

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.4K

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Geschenk

Beste leden, hier mijn vraag kan ik met de promotie en mijn abonnement een nieuwe iPhone kopen met de korting maar gebruiken om cadeau te doen aan iemand anders met een ander nummer .......

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.5K

1

0

0

• Orange onbeperkt Internet

Als je onbeperkt Internet hebt bij Orange, is dat dan echt onbeperkt of draait het na het verbruik van X aantal GB op een lagere snelheid?

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.8K

3

0

• Vrienden aanbrengen = beloning?

Hallo iedereen, Gisteren hebben wij een vriendin aangebracht bij Orange om klant te worden. Ze had dit verteld tegen Orange support aan de telefoon. Zei zijden dat wij de support zelf moesten opbellen maar na het opbellen bleek het dat ze mij doorverwezen naar de website. Nu is het zo dat ik hier ne

Vraag

• 

Orange Thank You

4.8K

2

0

0

• Tevreden met Orange maar waar is Disney +

Ik ben zeer te vrede van Orange ik zou wel graag mogelijk krijgen om Disney plus af te kunnen spelen via Orange tv

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.1K

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...