Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Avatar aanpassen naar persoonlijke foto

Hallo, ik weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen maar hoe kan ik mijn avatar op mijn Tribe-profiel aanpassen naar een persoonlijke foto? Ik vind nergens hoe dit moet? Of is dit pas mogelijk bij een hogere rang in de community? Groeten

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.2K

2

0

• 30.000 keer bedankt !

Ugh allemaal! Onze prachtige community heeft nu meer dan 30.000 leden! Bedankt voor je betrokkenheid, en allemaal samen om 40.000 te bereiken 🙂 De geest van de stam is sterk! Totem

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.3K

2

0

• Probleem met herlaadkaart

Beste, mijn dochter gebruikt een herlaadkaart van orange. Nu is zij niet meer bereikbaar en kan ook zelf niet meer bellen. Er verschijnt ook geen orange meer op haar scherm. enkel wifi teken. Ik heb de kaart bijgeladen. Geld is duidelijk van de rekening gehaald maar werkt nog steeds niet. Ik vermoed

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.3K

1

0

0

• Platinum-klant

Hallo allemaal Deze topic start ik gewoon puur uit nieuwsgierigheid. 🙂 Zelf ben ik momenteel al 17 jaar en 3 maanden klant van Orange. Ik ben nog geen enkele keer overgestapt naar een andere provider. Dat zegt al genoeg denk ik zo. 🙂 Ik las in een andere topic dat je dan een 'Diamond' klant bent,

Vraag

• 

Orange Thank You

6.1K

5

0

• Nieuw op Tribe

Hallo iedereen Ik ben nieuw op Orange Tribe en ik weet eigenlijk niet hoe het in z’n zit. Daarom post ik dit om te weten hoe Tribe werkt.

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.8K

4

0

• Geaccepteerde oplossing

Geschenk sneller gedaan dan beloofd

Onlangs voor mijn verjaardag 6 weken gratis abonnement gekregen op krant. Nu na 2 weken is het al verlopen, volgens krant is het Orange en niet zij. Waarom 6 weken beloven en maar 2 weken krijgen? Heeft nog iemand dit voor gehad? Thanks voor de hulp

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.8K

2

0

0

• Nieuwe klant

Sinds enkele weken overgeschakeld van proximus naar orange. Voorlopig nog heel tevreden

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.4K

3

0

• flybox

gisteren flybox ontvangen, wanneer kan ik mijn simkaart verwachten?

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.2K

1

0

0

• SMS verzenden mislukt

Als sms'en sturen naar 1 bepaald (Belgisch) nummer plots niet meer werkt (ontvangstbewijst komt onmiddellijk terug met boodschap "mislukt"), wat kan dit dan betekenen? Ik sms al meer dan 20 jaar, en heb dit nog niet voor gehad. Voor alle duidelijkheid, ik kan nog wel naar andere nummers sms'en, en h

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.6K

1

0

• Verbinding verbreekt tijdens het bellen zonder WiFi te gebruiken

Het probleem is dat we niet meer kunnen bellen met niemand zonder dat de verbinding verbreekt. Soms kan je 1 min bellen de andere keer 20 sec. De verbinding wordt plots afgebroken. Er wordt niet via WiFi of 4g gebeld maar gewoon via het netwerk. Iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen?

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.2K

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen