Dag wij hebben vanavond problemen om op het internet te geraken. Als in: geen verbinding mogelijk. is er een probleem? groet ingrid
Vraag
•
Signaalsterkte
83
3
0
Al drie dagen geen internet, meerdere malen gebeld. Wachten op de achterliggende diensten krijg ik als antwoord. Iemand die weet wat ik nog meer kan doen?
Vraag
•
Wifi
70
1
0
Afgelopen woensdag moest de technieker komen voor een nieuwe aansluiting , na een mail met annullatie , foutje van de kant van orange zei men mij aan de telefoon , hang ik dus al 3 dagen aan de telefoon , eerst nieuwe afspraak binnen 10 dagen ,op zaterdag en extra betalen waar ik niet mee akkoord ka
Vraag
•
Installatie
167
2
0
0
Sinds gisteren namiddag plots naar 1,5 Mbps download snelheid. Eerst was er zogezegd een lokaar probleem, dan weer niet maar toch nog niet opgelost. Laten we niet beginnen over de zogezegde activatie status waarvoor ik al 6x heb moeten bellen en nog steeds niet in orde is. Hoe geraakt dit ooit opgel
Vraag
•
Snelheid
177
4
0
Sinds 3 tal dagen verlies ik connectie op tv en laptop en gsm met de modem. Iemand enig idee?
Vraag
•
HOME
212
2
0
0
Ik heb intussen sinds een hele tijd een Technicolor CGA437AORB modem. Sinds een tijd lijkt de modem regelmatig te herstarten en is de bridge mode uitgeschakeld. Dit lijkt meestal 's nachts te gebeuren. Contact met Orange verloopt stroef, er komt geen oplossing en men lijkt niet te begrijpen waarover
Vraag
•
Modem
520
5
Geaccepteerde oplossing
Onlangs heb ik heel slecht download/uploadsnelheid en onstabiele ping varieert van 19 tot 90ping op games en download snelheid staat op 17mbps normaal op 850/900mbps en de ping blijft normaal gezien altijd op de zelfste ping staan bv 19/20 ping maar schommeld nu heel de tijd. Als ik de router reset
Vraag
•
Signaalsterkte
359
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Wanneer ik in mijnFluvius of gelijk welk platform wil gebruiken om in te loggen op de officiële Belgische/Vlaamse instanties krijg ik de foutmelding 'Het duurt te lang voordat idp.iamfas.belgium.be reageert.' Ik heb dit probleem als ik via de router (Wifi) deze websites wil raadplagen, via 4G
Vraag
•
HOME
402
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Nog maar pas Orange ik zou mijn warmtepomp willen aansluiten op mijn wifi netwerk. Het probleem is dat de warmtepomp enkel verbinding kan maken met 2,4 GHZ. Hoe kan ik dat zien en hoe ga ik best te werk?
Vraag
•
HOME
133
1
0
0
op mijn adres is het internet erg onstabiel. Is al weken zo. Dan weer aan dan weer uit. En ik ben een online trader .... vroeger met proximus 3Mb download, 0.5Mb upload was het stabieler. Ook geen ontvangst met mobiel hier op mijn adres. Omdat ze verdommen een zender op te hangen. Ik denk dat ik swi
Vraag
•
Signaalsterkte
438
11
0