Sinds gisteren avond +- 21u hebben wij connectiviteitsproblemen met het internet bij ons thuis. Initieel was dit zowel mobiel internet als via de modem, maar de mobiele verbinding heeft zicht redelijk snel hersteld. De verbinding via de modem blijft helaas zeer slecht, ook na meerdere resets.. Heeft
Vraag
 •Â
Modem
658
4
0
Geaccepteerde oplossing
Eind december ben ik van Proximus naar Orange overgestapt en eigenlijk ben ik hier best tevreden van, op één iets na: mijn Orange Wifi Booster zorgt er wel voor dat mijn signaal versterkt wordt, maar na enkele minuten verschijnt er "verbonden zonder internet" en springt het over op 4G. Bij mijn vori
Vraag
 •Â
HOME
504
1
0
Een technieker heeft een nieuwe modem bij mij geplaatst. Ik denk dat het een Livebox is. Ik merk dat ik bepaalde interne services die ik heb draaien wel nog extern kan bereiken, maar niet meer intern (wel via het interne IP adres, maar niet de externe URL die ik gewoonlijk gebruik). Ik heb zo een ve
Vraag
 •Â
Modem
527
3
Hallo, Sinds kort heb ik gemerkt dat de download speed van ons vast internet in huis trager geworden is. Dit is gezakt van ongeveer 145 Mbps naar 95 Mbps. -> Zie bijlage van metingen van de voorbije 3 jaren. Hebben jullie een idee waaraan dit kan liggen? Heeft Orange iets recent aangepast? Grt Festi
Vraag
 •Â
HOME
491
3
0
Gisteren leek mijn modem plots gereset waardoor bridge mode uitgeschakeld was. Als ik bridge mode terug inschakel, krijg ik wel een publiek ip op mijn router, maar geen internet connectiviteit. Heeft het te maken met de huidge storingen? Nog mensen met problemen? Extra info: Modem: Software Version:
Vraag
 •Â
Modem
630
2
0
0
Hallo Sinds vanmiddag ondervind ik problemen met mijn vast internet. Waar kan ik de status van het Orange netwerk zien? PS: Ik ben enkel internet klant bij Orange.
Vraag
 •Â
Snelheid
944
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds gisteren overgeschakeld van Telenet naar Orange. Bij Telenet had ik 1Gbps, bij Orange heb ik 500Mbps afgenomen. Ik heb zoals gezegd een Siligence TCG300, en het lijkt alsof dit een oud model is. Wi-Fi 5 maar ik haal ook maar 260Mbps ipv 500Mbps. Wel een goede verwarming, maar daar maak ik me n
Vraag
 •Â
Snelheid
2.1K
3
0
0
Ik ervaar al enkele weken hoge latency via mijn Orange internetlijn (minstens 400ms, soms pieken van 800ms). Dit is op al mijn internetverkeer en rechtsreeks bekabeld op de orange router. Vroeger was dit geen probleem. Ik heb ook nog een vdsl lijn via edpnet die probleemloos werkt. Wanneer ik de tec
Vraag
 •Â
Modem
308
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sedert kort kan ik de dns servers niet meer manueel wijzigen, Normaal staat er nog een schuifknop DNS proxy uitschakelen maar die lijkt verdwenen te zijn... mischien aangepast door een update?
Vraag
 •Â
Modem
1.8K
9
0
Hey iedereen, Wij hebben sinds een tijdje internet en digitale tv van Orange. Onze bekabeling in huis komt binnen op de zolder, via de gevel. Op de zolder hangt dan ook onze modem, vanuit die modem gaat een utp-kabel en coax-kabel naar onze woonkamer op het gelijkvloers, die kabels zitten vervolgens
Vraag
 •Â
HOME
1.4K
4
0
0