De fixed phone heeft de optie ken-je-beller maar hoe kan ik zien wie er gebeld heeft indien ik een oproep gemist heb? Mijn telefoon geeft dit niet weer. Is er zoals bij Telenet een nummer waar ik naartoe kan bellen om te kijken wie me gebeld heeft?
Vraag
•
Fixed phone
243
3
0
0
Mijn modem en digicorder zijn al 6 jaar oud. Ik vroeg mij af vanaf wanneer je recht heb op een nieuwe
Vraag
•
Modem
452
4
0
Ik ontvang de wifi op men gsm niet , ik krijg constant privacy waarschuwing en kort erna geen internetverbinding, heb al de stekkers uitgetrokken van de modem maar lukt me niet om te verbinden , 4 g lukt wel .
Vraag
•
HOME
351
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik gebruik de ingebouwde WiFi van de Orange modem/router en daarnaast heb ik ook nog 2 access points. Deze hebben 3 verschillende SSID's (om te kunnen zien met welke AP ik verbonden ben), zo werkte het ook toen ik voorheen een Telenet modem/router had. Maar bij de Orange modem/router heb ik e
Vraag
•
HOME
455
4
0
0
Bij het gebruik van de Stremio App gaat deze dikwijls Bufferen. Vooral bij de hogere kwaliteit (1080p). Hoe kom ik te weten of dit te wijten is aan het Orange Netwerk of aan een beperking van mijn Tv. Alle Google tips zijn reeds geprobeerd (resenre updates en herstarten van TV, modem, router. Wissen
Vraag
•
HOME
384
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey allemaal De titel lijkt me vanzelfsprekend? Ondersteunt Orange IPv6 voor particuliere abonnementen?Werkt dit ook met bring-your-own-modem?Wat zijn de instellingen voor IPv6?
Vraag
•
Modem
758
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik heb een aanvraag gedaan voor een internetinstallatie bij Orange. De installatie staat gepland voor deze week. Ik woon in een nieuwbouw, en de verhuurder heeft mij geïnformeerd dat ik internet kan aanvragen via Telenet of Orange. De bekabeling in de straat is vorige week aangelegd, en nu st
Vraag
•
Installatie
597
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, Ik heb begrepen dat Wyre op 13 februari de installatie van glasvezelverbindingen voor internet zal uitvoeren in het gebouw waar ik woon (deze informatie heb ik van mijn huisbaas ontvangen, maar hij heeft helaas weinig kennis hierover), en ik heb een paar vragen over dit proces. Volge
Vraag
•
Installatie
798
3
0
0
Ik heb mij een paar maanden terug een playstation portal aangeschaft. Deze kan perfect verbinding maken met mijn ps5 zolang in op mijn thuisnetwerk zit. Als ik dit via mobiele hotspot of een andere wifi verbinding probeer ( ouders , vrienden,…) krijg ik geen verbinding met mijn ps5. Wel is de portal
Vraag
•
Modem
401
1
0
Ik woon in een appartementsblok. Ik ben klant bij Orange, bijna alle andere buren in de appartementsblok zitten bij Proximus. Ik woon in het centrum van Vilvoorde. Proximus heeft laten weten aan mijn mede-bewoners óf Fiber nemen óf geen internet meer. De syndicus geeft elke keer heel verwarrende ber
Vraag
•
Installatie
1.6K
5