Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

klantenzone

Wens onderstaande vraag aan Orange te stellen. Hoe? Gaat blijkbaar niet via klantenzone. Vind geen adres Beste, naar jullie Orange Ik heb Vraag i.v.m. klantenzone. Om budgettaire redenen ben ik na een aanbieding in september overgestapt van Proximus één gsm nummer .0495........... en één email adres

Vraag

• 

HOME

483

2

0

• Internet laatste tijd plots heel erg traag (willekeurige momenten)

Dag allen Sinds enkele weken, misschien zelfs een maand, heb ik op sommige avonden plots enorm traag internet. Nu heb ik terug zo'n probleem. Als ik nu een speedtest doe (en ik moet paar keer proberen, want soms lukt dat zelfs niet) haal ik nu 20 Megabits/sec down en 0.13 upload, zowel op kabel als

Vraag

• 

Snelheid

634

1

0

0

• Traag internet

Sinds een maand ongeveer is ons internet ineens enorm traag geworden. Zo traag zelf dat het vaak op 5G springt. We hebben geen extra toestellen, zitten niet ver waar de wifi binnenkomt. Waar kan dit aan liggen

Vraag

• 

HOME

410

1

0

0

• Storing regio Antwerpen Berchem

Dag Allen, Zijn er nog andere mensen die een storing hebben? Wij en vele buren hebben geen internet. Mvg

Vraag

• 

HOME

299

1

0

0

• Green vaste internet sinds vrijdag 15uur

Al geen internet voor 3 dagen in de regio wilsele 3012 en heb Al proberen te bellen en ze zeiden dat we een bericht gingen ontvangen wanneer alles inorde is maar we hebben nog niks ontvangen. Ik heb Al opnieuw proberen te bellen maar de lijn is altijd bezet. Heeft iemand hier hetzelfde probleem ?

Vraag

• 

HOME

346

1

0

0

• Merelbeke

Na 24 u zonder internet nog steeds geen vooruitgang ...

Vraag

• 

HOME

300

1

0

0

• wifi niet terug te vinden

Hallo, sinds vorige week een nieuwe booster en extra versterkers en opmerkelijk beter internet. Ineens vanmorgen, 9u15, geen wifi meer. Eerst had de modem een rood, knipperend lichtje bij het 'wolkje'. Meerdere keren opnieuw opgestart, geen resultaat. Gebeld met de klantendienst waar er ten vroegste

Vraag

• 

HOME

360

1

0

0

• Flybox

Kan mijn Flybox niet herladen,? Kent het nummer niet, geen orange nummer komt erop?

Vraag

• 

HOME Flybox

1.8K

4

0

0

• Internetproblemen

Goedemiddag Ik heb al drie dagen geen toegang tot internet. Regio Antwerpen. mvg anne

Vraag

• 

HOME

411

2

0

0

• Aanhoudende problemen met wegvallen internet

Sinds augustus blijven wij problemen hebben met wegvallen van internet. Ondertussen werd er al een nieuwe modem geplaatste maar tevergeefs. Het gaat van uren wegvallen tot 10x/dag minuten weg. Nog iemand die dit heeft gehad en waar het hopelijk opgelost is...???

Vraag

• 

HOME

684

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten