Mijn internet is al minstens een week erg traag. Ik heb een bekabelde verbinding met de modem op mijn PC en ook alle wifi toestellen zijn (zeer) traag. Speedtest resultaten tonen zowaar een hogere uploadsnelheid dan download! orangenetworktest.speedtestcustom.com/result/26f2a4d0-5c06-11ef-a0dc-8b472
Vraag
•
Modem
1.1K
4
0
Voor ik volledig overstap van Teleslet naar Orange zou ik willen weten of poort 5000 en 5001 open staan op een Business modem of dat die zelf kunnen geopend worden. Wij hebben dit nodig voor een VTserver op onze radio-omroep.
Vraag
•
HOME
544
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ok, time for some thinking. Recently, after a replacement Siligence modem/router, the same issues of the modem/router doing random shutdowns due to "suspected power cycle" have started. The worst one came shortly after a reset of the modem due to wifi speeds going to below WiFi4 level, there's no sp
Vraag
•
Modem
1.2K
3
0
0
Sinds vorige week de nieuwe Orange modem(verplicht) in huis genomen. Sindsdien duurt het rond de 30 seconden eer ik op een nieuw verbonden apparaat een IP adres toegewezen krijg. Dus ik start mijn toestel op, en zit dan 20-30 seconden met mijn duimen te draaien tot ik op het internet kan. Zelfs als
Vraag
•
Instellingen
1.7K
6
0
Ik heb sinds een goeie week een nieuwe modem van Orange gekregen. Nu had ik voorheen geen problemen met gamen op Playstation 5. Maar wanneer ik nu een online game opstart krijg ik regelmatig de melding dat mijn NAT-type niet goed is. Na wat opzoekingswerk heb ik gevonden dat ik zou moeten UPnP aanze
Vraag
•
Modem
1K
2
0
0
Hoe kan ik echt contact opnemen met Orange? Dus niet de black-hole opties die op de site als "contact" worden gegeven. Hoe kan ik contact opnemen om een case te loggen die ik kan opvolgen? Niet een FAQ, niet met een bot die het niet doet, niet met de klantenzone waar er cookie problemen zijn en waar
Vraag
•
Modem
1.9K
5
0
0
Beste Weet er iemand wat ik moet doen als alles inorde is met de wifi versterker maar dat er maar niet te verbinden meevalt? De 2 witte knopjes branden en heb al eens een opnieuw verbinding gemaakt tussen modem en versterker en opnieuw 2 witte knopjes branden wit dus is perfect. Elke keer ik mijn in
Vraag
•
HOME
1.1K
4
0
0
Geen wifi, het lampje van de wifi brandt ook niet. 6 seconden op de juiste knop duwen werkt ook niet. Nog iets dat ik kan proberen?
Vraag
•
HOME
388
1
0
0
Al enkele weken het probleem dat de nieuwe Orange modem zijn internetconnectie verliest. Zowel via wifi als via bedraad netwerk valt de connectie voor een minuut of 3 a 5 weg. Telkens vind ik in de logboeken van de modem de volgende meldingen: Modem is al meerdere malen herstart en ik heb gisteren z
Vraag
•
Modem
1.2K
3
0
0
Geachte Momenteel zijn wij klant bij Orange. Dit voor mobiele telefonie Is het mogelijk om voor twee weken extra wifi op vakantie aan te schaffen? Locatie zou in Oostende zijn. vriendelijke groeten Laurens
Vraag
•
HOME
540
3
0