Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Mogelijkheid tot wifi op vakantie-locatie?

Geachte Momenteel zijn wij klant bij Orange. Dit voor mobiele telefonie Is het mogelijk om voor twee weken extra wifi op vakantie aan te schaffen? Locatie zou in Oostende zijn. vriendelijke groeten Laurens

Vraag

• 

HOME

540

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Backup Line Modem - Airbox2 - Livebox Cable

Goedemorgen, Ik heb gisteren twee Wifi Comfort ex-tenders en een Airbox2 ontvangen. Nu probeer ik die Airbox2 aan te sluiten als backup verbinding op de Livebox... en te activeren in de instellingen van de modem. Dit lijkt echter niet te werken via USB. Heeft iemand hier ervaring mee? Over de Wifi c

Vraag

• 

HOME

2.1K

2

0

0

• NAT TYPE VERANDEREN OP PS5

Ik heb een Flybox van Orange die ik gebruik op mijn PS5. Probleem is dat deze op NAT 3 staat. Weet er iemand raad hoe dit naar de NAT TYPE 2 te veranderen?

Vraag

• 

HOME Flybox

972

2

0

0

Livebox Cable - Bridge modus verdwijnt na stroomonderbreking

Dag Iedereen, Ik ben sinds een paar weken klant bij Orange en ze hebben een livebox cable modem geplaats. Deze heb ik in Bridge modus staan aangezien ik zelf een netwerk heb. Nu moest ik vorige week voor werken de stroom uitschakelen. Ik heb de modem uitgeschakeld alvorens de stroom onderbroken werd

Vraag

• 

Modem

1.7K

3

0

0

• Orange Repeater + mesh probleempje

Hoi, wij hadden via mijn vrouw haar werk Orange netwerk gekregen. Bij de installatie kregen we 1 Access point bij (zwart bakje). Omdat de dekking niet genoeg was voor de rest van het huis achteraan, belde ik om een 2e access point te krijgen (las ergens dat je standaard recht had op 2 AC's in een pa

Vraag

• 

HOME

814

2

0

0

Wifi in huis sinds 2 weken super slecht

Zijn er nog mensen die beduidend minder wifi bereik hebben dan voordien? Wij hebben een booster en dat ging voordien prima maar nu is er boven amper tot geen bereik en is de wifi die er is super traag..

Vraag

• 

HOME

1.4K

4

0

0

ESCALATIE: Orange bridge modus.

Beste, Wij zijn met onze firma klant bij Orange. Omdat wij heel ons eigen netwerk hebben hebben we de bridgemodus geactiveerd op de orange modem/router. Dat werkt perfect. Echter om een of andere rare reden schakelt om de x zoveel tijd de bridgemodus terug uit, begint de orange modem terug zijn wifi

Vraag

• 

Modem

3K

8

0

• Wifi

Orange tv werkt prima. Enkel problemen met WiFi. Wanneer zoon op play station speelt, heel regelmatig haperingen. Zelfs met booster van orange nog steeds problemen

Vraag

• 

HOME

766

2

0

0

Totaal internetverbruik tot nu toe

Ik wil graag weten hoeveel GB/TB ik verbruikt heb tussen twee periodes. Kan iemand me helpen?

Vraag

• 

HOME

543

1

0

0

• Probleem VRT max op google tv

Sinds twee dagen ondervind ik problemen met vrt max op mijn twee google tv toestellen. Stream valt stil na een aantal seconden. Letterlijk alle andere streaming apps werken wel naar behoren. Via een hotspot op mijn smartphone (mobiel netwerk) werkt vrt max wel naar behoren. Heb de modem al gereset.

Vraag

• 

Modem

12.4K

15

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K