Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Home Flybox SIM kaart niet ontvangen met modem

Hallo, Ik heb afgelopen vrijdag mijn Home Flybox modem ontvangen maar er zat geen SIM kaart bij. Wordt deze pas later besteld? Zoja, wat is de termijn daarvoor?

Vraag

• 

HOME

791

2

0

0

• Router reboot paar keer per dag

Het internet valt regelmatig weg, en de router lijkt telkens de rebooten. Zowel de wifi als de kabelverbinding vallen dan weg, en herstellen zich 2min erna. Op de router krijg ik telkens deze status: Er is geen probleem met de stroom. En als we de router manueel herstarten (stroomkabel uittrekken en

Vraag

• 

Modem

1K

2

0

0

• Wifi werkt weer niet

Hebben jullie soms ook het probleem dat de WiFi niet werkt? Wij zijn nu een klein jaar overgeschakeld naar Orange. Maar we worden er niet bepaald vrolijk van. Dikwijls dat we geen tv kunnen kijken, in ons eigen huis op 4G zitten. Er zijn al regelmatig ergernissen geweest, maar vanaf nu gaan we ze op

Vraag

• 

HOME

753

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Modem toont geen wifi-netwerk

Hallo, Sinds 5 dagen heb ik een probleem met mijn modem (nieuwste Orange-modem). Alle lichtjes die moeten branden, branden normaal maar toch krijg ik op geen enkel apparaat mijn wifi-netwerk te zien en kan ik dus geen verbinding maken via wifi. Het werkt wel als ik een apparaat aansluit via een ethe

Vraag

• 

Modem

3.7K

3

0

0

• Telenet email versturen via outlook werkt niet meer

Hallo, Sinds november ben ik van Telenet overgeschakeld naar Orange. Tot paar dagen geleden kon ik mijn telenet adres in outlook gewoon blijven gebruiken (ondanks dat ik overal lees dat dit enkel nog via de webmail zou kunnen ). Nu kan ik wel nog mails ontvangen maar geen meer versturen. De uitgaand

Vraag

• 

Instellingen

4.3K

5

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Ouderlijk toezicht: wifi beperken tot 2 uur per dag

Hallo, Bij de ouderlijk toezicht instelling van onze Siligence modem kan je alleen een tijdsvenster instellen waarin de Wifi al dan niet actief is voor een bepaalde gebruiker. Nu zouden we graag het wifi gebruik beperken tot 2 uur per dag, en dit over heel de dag. Zijn er misschien nieuwere modems w

Vraag

• 

HOME

1.2K

2

0

0

• Verhoging internetsnelheid 2024

Hallo allemaal, Vanaf 15 januari heeft Orange zijn tarieven verhoogt bij de aankonding van de verhoging van de tarieven stond echter ook een mooie aankonding dat de internetsnelheiden omhoog zouden gaan. Ondetussen zijn we bijna een maand verder en verschillende telefoontjes met de klantendienst. To

Vraag

• 

Download

1.2K

2

0

0

• Internet

Laatste tijd veel problemen met internet dat weg valt, wij hebben ook een wifi booster deze is door een installateur geïnstalleerd werkte perfect tot nu vandaag geeft hij aan dat hij te ver staat terwijl hij nooit verplaatst is geweest. Nog mensen hier last van?

Vraag

• 

HOME

882

2

0

0

• Internet valt compleet weg meermaals per uur

Internet valt compleet uit, modem wordt automatisch terug opgestart. Uit het logboek van de modem kan je zien wat er fout loopt, geen idee hoe dit kan opgelost worden. Komt frequenter voor laatste dagen

Vraag

• 

Modem

1.5K

4

0

0

• Wifi Comfort versus Mesh Boosters

Hey Wij hebben in 2021 4 Mesh boosters gekocht bij Orange. Die hebben een tijd goed gewerkt maar de laatste tijd verliezen ze elkaar en is er telkens wel ergens geen wifi. Is er een groot verschil tussen die boosters en deze van Wifi Comfort? Ik overweeg Wifi Comfort, maar wil geen maandelijkse kost

Vraag

• 

HOME

581

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten