Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenIk heb sinds gisteren de Mesh Wifi en heb al verschillende keren geprobeerd om de naam en het wachtwoord te veranderen maar het wil maar niet lukken. Volgens de uitleg op de site moet ik naar orangemeshwifi.local gaan maar hier kan ik enkel het wachtwoord veranderen voor de instellingen van de WiFi
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.5K
3
0
0
Hallo ik wil op nintendo switch online maar dit zou niet lukken omdat ik nat type d heb en zou a of b moeten zijn. ik ben een echte leek op dit gebied dus heb totaal geen idee wat ik kan of moet doen. heb een tcg300 modem alvast bedankt
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Op de bovenste verdieping is een netwerkverbinding via kabel voorzien met het WIFI signaal is erg zwak. Daarom zou ik een WIFI access point willen plaatsen. Dit model krijgt stroom via de netwerkkabel, niet via het stopcontact: https://www.coolblue.be/nl/product/771335/netgear-wac510.html Maa
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.1K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb vandaag geen toegang tot internet via wifi. Ik heb al 2 maal de modem uitgetrokken (alle kabels) en terug op gestart. De US knop knippert en de online knop brandt niet. Iemand een idee of ik het zelf kan oplossen? Alvast bedankt
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.1K
3
0
0
Ik zou graag het nieuwe F1 seizoen kijken, maar vind geen zender bij Orange waar dit kan? (Wij hebben TV Lite)
Vraag
•
TV
3.7K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Vandaag net nieuwe TV Box ontvangen (2x zelfs zonder dit te vragen, maar daar gaat het hier niet om) Afgegaan op het modelnummer op de doos (ZC4455V-ORB) is dit een device van Arris, zeker geen onbekende in custom set top boxes (TN TVBox is Arris CXN960) Echter, als ik deze wil toevoegen in m
Vraag
•
TV
6K
4
0
Iemand de nieuwe decoder reeds in gebruik? Is deze zoveel "beter" als de vorige? Dan kan ik bepalen of het de moeite is om €49 te betalen. Wat ik nog steeds schandalig vind trouwens, aangezien mijn huidige decoder niet geweldig goed werkt.
Vraag
•
TV
3.5K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Wanneer ik een opname wil bekijken via de nieuwe tv decoder en start deze opname blijft het geluid van het gewone tv programma van dit moment ook geluid afspelen door de opname .Hoe kan ik dit oplossen
Vraag
•
TV
1.6K
1
0
0
Ugh aan iedereen ! Orange lanceert zijn nieuwe decoder! 😊 Het is gebaseerd op Android TV en heeft verschillende nieuwe functies: integratie van apps zoals Amazon Prime Video en Streamz, Youtube, een ingebouwde Chromecast of een nieuw cloudgebaseerd opnamesysteem. Wat zal er nieuw zijn? - De nieuwe
Vraag
•
TV
66.2K
31
0
Orange Belgium neemt een nieuwe settopbox in gebruik op basis van Android TV. Het kastje heeft 4k-ondersteuning en krijgt een aantal apps vooraf geïnstalleerd. Die apps zijn te gebruiken en te updaten zonder dat er een Google-account nodig is. Orange levert de nieuwe tv-decoder met apps van VRT NU,
Vraag
•
TV
4.9K
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties