Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHallo, goedemorgen, ik heb de router in de bridge modus en gebruik een Linux-server om het netwerk te beheren. Gebruik in deze modus reeksen privéadressen. Firewall voorbeeld: src=10.161.14.1 DST=255.255.255.255 LEN=32 8 TOS=00 PREC=0x00 TTL=255 ID=1663 PROTO=UDP SPT=67 DPT=68 LEN=308 MARK=3 src=10.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.9K
1
0
0
Hallo, het was om te vragen wat een goede oplossing is voor mijn probleem, mijn kamer zit heel ver van de wifi router en ik heb hier een PlayStation staan maar die heeft hele slechte verbinding…. Is een mesh systeem een goede oplossing of zijn er andere mogelijkheden? Een ethernetkabel kan ik niet g
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.1K
1
0
Beste leden, Hoe kan ik een schriftelijke klacht neerleggen bij Orange? Overal gezocht, gans de website afgeschuimd maar niks hoor. Dat is makkelijk zo en de klanten maar onterecht factureren
Vraag
•
Pack
11.9K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Kan je via orange bijvoorbeeld het nieuws gewoon herbekijken zonder deze hoeven telkens op te nemen. Want ik zie dat niet zo direct
Vraag
•
TV
18.4K
4
0
Heb mezelf een mooie soundbar gekocht en zoek de beste manier om de decoder daarmee te verbinden. Kan via hdmi arc (maar dan naar tv, want decoder heeft maar één hdmi, die naar tv gaat) ofwel via de s/pdif aansluiting op de decoder. Alleen vraag ik me af welke kabel ik dan precies moet gebruiken, op
Vraag
•
TV
4.1K
1
0
Hallo, hoe kan ik mijn abonnement op Belgisch voetbal uitzetten? Ik ben het ondertussen beetje beu en kijk bijna nooit meer, wil dus ook die kosten niet meer. Groeten,
Vraag
•
TV
3.8K
1
0
0
Ik heb een compal modem van orange en krijg maar niet de poorten open voor vpn service. Wou de vpn in Windows 10 op zetten maar als ik de poorten dan in mijn modem open zet en ga kijken staan deze nog dicht.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.4K
1
0
0
Ik ben nu een tijdje in het bezit van een Orange TV decoder Hij werkt prima, maar het (waakstand)verbruik is niet van deze tijd Waarom is er geen optie in het menu om HD uit te schakelen, deze draait constant dag en nacht? Gemeten verbruik: Aan stand: 10,8W Waakstand: 9,6W Er is dus zo goed als geen
Vraag
•
TV
3.7K
3
0
Iemand ervaring met de optie Internet Boost? Wat is de werkelijke snelheid bij jullie? Wordt die 400Mbps iets of wat gehaald? Jammer dat de prijs dan wel dicht in de buurt komt van telenet.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.4K
3
0
0
Ugh allemaal ! Er komt iets nieuws in de stam! Totem heeft goed nieuws: er bestaat nu een tv-aanbieding die ook beschikbaar is op pc / tablet / smartphone. Jullie hebben nu de keuze tussen twee verschillende TV-offers om toe te voegen aan Love Duo/Home: Met Orange TV Lite krijgen jullie toegang tot
Vraag
•
TV
10.8K
11
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties