Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHallo, Momenteel zijn we klant bij telenet. 2e en 3e tv hebben een kaartje. Als we zouden overschakelen naar orange, wat ook via coax werkt, zouden die tv's nog werken? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Groetjes,
Vraag
•
TV
2.6K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik zie in mijn app onder “mijn producten beheren” opeens staan: Internet North volgens mij stond daar voorheen gewoon “internet” over die North vind ik geen informatie, iemand die wat kan verduidelijken?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.9K
1
0
0
Wegens al jaren erg goede ervaringen met Orange GSM, kijk ik al eens om het hoekje om met internet, tv en vaste lijn ook van Telenet naar Orange te gaan. Ik ben er ooit in geslaagd om in zo'n all-in-one pakket van Telenet de digicorder uit te wippen en op alle tv's hier in huis gebruik ik CI+ module
Vraag
•
TV
5.7K
6
0
0
Ik heb sinds kort het Orange TV lite abbonement, maar ik kan voorlopig nog niets kijken omdat ik me niet kan aanmelden via de orange tv plus app (via Iphone). Telkens ik op aanmelden klik, krijg ik de boodschap "internal service error". Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft, of weet waar dit
Vraag
•
TV
1.6K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste forumleden, Mijn kennis van netwerken is zeer beperkt, vandaar dat ik hier wat hulp zoek. Ik heb een Netgear Orbi Router en Satellite toegevoegd aan ons netwerk. Sinds de overstap op een ander VPN-programma van het werk, heb ik geen toegang tot de Sharepoint van het bedrijf. De IT-dienst van m
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.9K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
We hebben een Love Trio abonnement. Bij de installatie van onze tv en internet menen we ons te herinneren dat we zonder extra kosten een tweede toestel konden gebruiken, indien dit een smart tv zou zijn. Nu is het zover en hebben we een tweede toestel voor op onze slaapkamer. Echter lijkt het toch n
Vraag
•
TV
3.7K
3
0
0
Ik wil graag weten of bridge modus een voordeel bied in mijn situatie. -de Modem is in Bridge mode: daarop is de tp link deco aangesloten en daarop is een utp hub aangesloten. Wat naar mijn digibox en pc gaat. Op de hub wou ik nog een Voip telefoon aansluiten van een andere provider. bied bridge mod
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.5K
2
0
0
Het is nu geruime tijd dat mijn decoder vast loopt en opnames in geblokt worden vertoond, support dienst registreert het issue en moet 2 werkdagen wachten voor men mij terug belt om dieper te analyseren. Kan men niet gewoon de decoder omwisselen, internet, tv is allemaal goed, het is de decoder, wat
Vraag
•
TV
2.6K
2
0
0
Beste mensen zou iemand mij kunnen helpen om nat type 1 te behalen tijdens het gamen playstation 4 toen ik proximus had kon ik bij het instellen van het ip adres een PPPoE-gebruikers-id en het PPPoE-wachtwoord instellen waar kan ik deze vinden bij Orange internet al vast bedankt.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.2K
2
0
0
Sinds gisteren heeft tv gids op alle zenders geen gegevens beschikbaar. Wie heeft nog dit probleem of hoe op te lossen kan zo niets opnemen
Vraag
•
TV
2.1K
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties