Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Problemen met Wi-Fi

Ik heb meermaals binnen gebeld ivm de wifi thuis . Krijg Franstalige aan de lijn dan word ik doorgestuurd naar Nederlands word de lijn onderbroken na 30min aan de lijn. Bel ik terug weer Franstalig weer 30min aan de lijn nog niemand gesproken. Dit probleem blijft zich voordoen. Bel ik eerder terug w

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.5K

3

0

0

• TV plus app tv kijken via Flybox

Wanneer mijn ipad of iphone verbonden zijn met mijn flybox kan ik via de orange tv plus app geen live tv kijken. Probeer ik via 4G werkt het dadelijk. Ik zit in Belgie. Iemand een idee hoe dit op te lossen of hoe dit komt.

Vraag

• 

TV

1.8K

2

0

• IP adres

Misschien een beetje een rare vraag, maar vind het niet zo meteen terug. Gebruikt Orange vaste of dynamische ip adressen?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.5K

3

0

0

• Opnames behouden

Hallo iedereen, sinds vorige week overgeschakeld van Telenet naar Orange. Nu heb ik een paar vraagjes. Ik zie dat mijn opnames maar beschikbaar zijn tot een bepaalde datum. Waar kan ik dit instellen dat mijn opnames niet gewist worden? Ook hoe stel ik de tijd voor en na de opname in? En als laatste

Vraag

• 

TV

3.6K

2

0

0

• afstandsbediening nieuwe tv box

aan zij die het aanbelangen....Het kan gebeuren dat de bluetooth - verbinding van de afstandsbediening van de nieuwe tv-box plots verbroken wordt, dit is bij mij gebeurd nav een update. Waarom heb je een bluetooth-verbinding nodig? Heel eenvoudig als je de tv-box in een afgesloten kastje wil stoppen

Vraag

• 

TV

6.2K

2

0

• Wifi werkt niet meer

Sinds gisteren is de Wifi op mijn Orange modem plots uitgevallen.. Het lampje op de modem van "WiFi" brand dus ook niet meer. Het internet via de ethernet kabel functioneert wel. TV werkt ook, maar geen Wifi. Ik heb de modem eerst gereset via de pijtjesknop, zonder succes voor het probleem. Daarna h

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.9K

2

0

0

• Van Telenet naar Orange

Ik heb de overstap vorige maand gemaakt van Telenet naar Orange... Is het normaal dat Telenet nu nog een factuur maakt van 60 euro? Terwijl ik de modem wel effectief heb binnengebracht? Uitleg bij de factuur: Vergoeding Modem aan restwaarde op 17/05 aan 60,00 euro... Iemand een idee???

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.5K

1

0

0

• TV kijken via laptop

Beste, Er wordt al lang over gepraat maar hopelijk komt er snel wat van in de toekomst. Wij zouden het als klanten heel hard kunnen appreciëren mocht er een webapp of iets dergelijks komen zodat we tv kunnen kijken via laptop of pc. Momenteel is dit enkel mogelijk via de gsm of tablet. Helaas heeft

Vraag

• 

TV

14K

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Mesh wifi / aansluitingen op module

Ik ga binnenkort zonnepanelen plaatsen en de omvormer moet een netwerk aansluiting krijgen. Nu op de plaats waar de omvormer komt heb ik geen netwerkkabel liggen maar wel een mesh module van orange staan. Hierop zitten 2 gigabit ethernet poorten. In het overzicht op de webapplicatie zijn de 3 beschi

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.4K

1

0

0

• Orange 4K TVBOX zonder 4k uitzendingen !

In feite is het triest , 4k bestaat al een hele tijd ,en het zijn bijna allemaal 4k tv's , En NOG STEEDS geen 4k uitzendingen te bespeuren triestig en ouderwets HD of Full Hd maar GEEN 4K 😫. Het wordt HOOG TIJD dat daar verandering in komt !!! En dan de geluidskwaliteit dolby atmos ??? niks nada !

Vraag

• 

Pack

3.6K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen