Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Tv decoder : oude inruilen voor het nieuwste model

Ik zou graag mijn oude Tv decoder inruilen voor het nieuwste model, kan ik deze gaan omruilen in een orange-shop.

Vraag

• 

TV

6.7K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Pincode Tv box nooit ontvangen

Ik heb zopas love trio laten installeren en wil de app orange tv plus installeren op mijn smartphone om daar evt. ook tv te bekijken Ze vragen een pincode ( parental code) maar ik heb deze nooit ontvangen. Er werd enkel een netwerk en de wificode voor internet doorgestuurd via mail. Hoe moet ik dit

Vraag

• 

TV

3.7K

3

0

0

Decoder start vanzelf op met smart TV

Hallo Wij hebben het probleem dat onze decoder automatisch opstart als wij onze smart tv (LG nano886PB) inschakelen. Meer nog, als we switchen naar bv de Netflix app, dan blijft de tv terug switchen naar de decoder. Zetten we de tv uit, dan start de decoder, en bijgevolg de tv, ook opnieuw op. Lijkt

Vraag

• 

TV

5.7K

5

0

0

• Hoe MTU van router veranderen?

Ik heb daarnet een video gezien waar dees kan veranderen voor internet snelheden. Ik will graag weten hoe.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.7K

1

0

0

Opgenomen programma niet kunnen bekijken

Probleem ,: we kunnen niet naar opgenomen programma's kijken . Tv lukt wel maar als we naar opgenomen gaan. En 'opname kijken ´ klikken krijgen we een zwart scherm en dat is het .

Vraag

• 

TV

6.1K

3

0

• Telenet TV & Orange internet, fixed phone

Hoi Daar het prijsverschil tussen Telenet en Orange wel behoorlijk groot begint te worden overweeg ik sterk om vast internet en fixed phone bij Orange af te nemen. Ik zou gaan voor vast internet met de boost optie (400 mbps/40 mbps). De lineaire televisieaansluiting zou ik via Telenet willen behoude

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.3K

1

0

0

Netflix op TV-box

Waarom mag/kan je de Netflix app niet installeren via Google play op de nieuwe Orange tv box?

Vraag

• 

TV

2.3K

1

0

0

• Orange Tv app en Webapp werken niet

Beste, ik heb op mijn gsm de Orange TV app staan en deze werkte ook tot nu. Ik moet mij volgens de app terug koppelen maar het probleem is dat ik mij eerst moet ontkoppelen met de decoder en als ik dit doe komt er een foutmelding op de TV. Als ik dan mijn laptop wil toevoegen aan apparaten dan gener

Vraag

• 

TV

1.3K

2

0

0

• Decoder zendt enkel radiozenders

Hallo, sinds vorige vrijdag zendt mijn decoder enkel radiozenders uit. Ik heb al enkele keren alles kabels losgekoppeld zonder resultaat. Is hij kapot of ligt het aan iets anders?

Vraag

• 

TV

3.6K

3

0

0

• Is smartcard compatibel met Orange?

Hallo Ik heb een tijdje tv van Orange. Ik bezit nu ook nog een smartcard van telenet die ik gebruikte op een tweede tv toestel. Normaal kan ik die aan iemand van de fam. geven die dan de gegevens van hun telenet abonement op de kaart kunnen plaatsen. Nu is mijn vraag kan orange dit ook doen zodat ik

Vraag

• 

TV

2.1K

3

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen