Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenIk zou graag mijn oude Tv decoder inruilen voor het nieuwste model, kan ik deze gaan omruilen in een orange-shop.
Vraag
•
TV
6.7K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb zopas love trio laten installeren en wil de app orange tv plus installeren op mijn smartphone om daar evt. ook tv te bekijken Ze vragen een pincode ( parental code) maar ik heb deze nooit ontvangen. Er werd enkel een netwerk en de wificode voor internet doorgestuurd via mail. Hoe moet ik dit
Vraag
•
TV
3.7K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Wij hebben het probleem dat onze decoder automatisch opstart als wij onze smart tv (LG nano886PB) inschakelen. Meer nog, als we switchen naar bv de Netflix app, dan blijft de tv terug switchen naar de decoder. Zetten we de tv uit, dan start de decoder, en bijgevolg de tv, ook opnieuw op. Lijkt
Vraag
•
TV
5.7K
5
0
0
Ik heb daarnet een video gezien waar dees kan veranderen voor internet snelheden. Ik will graag weten hoe.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Probleem ,: we kunnen niet naar opgenomen programma's kijken . Tv lukt wel maar als we naar opgenomen gaan. En 'opname kijken ´ klikken krijgen we een zwart scherm en dat is het .
Vraag
•
TV
6.1K
3
0
Hoi Daar het prijsverschil tussen Telenet en Orange wel behoorlijk groot begint te worden overweeg ik sterk om vast internet en fixed phone bij Orange af te nemen. Ik zou gaan voor vast internet met de boost optie (400 mbps/40 mbps). De lineaire televisieaansluiting zou ik via Telenet willen behoude
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Waarom mag/kan je de Netflix app niet installeren via Google play op de nieuwe Orange tv box?
Vraag
•
TV
2.3K
1
0
0
Beste, ik heb op mijn gsm de Orange TV app staan en deze werkte ook tot nu. Ik moet mij volgens de app terug koppelen maar het probleem is dat ik mij eerst moet ontkoppelen met de decoder en als ik dit doe komt er een foutmelding op de TV. Als ik dan mijn laptop wil toevoegen aan apparaten dan gener
Vraag
•
TV
1.3K
2
0
0
Hallo, sinds vorige vrijdag zendt mijn decoder enkel radiozenders uit. Ik heb al enkele keren alles kabels losgekoppeld zonder resultaat. Is hij kapot of ligt het aan iets anders?
Vraag
•
TV
3.6K
3
0
0
Hallo Ik heb een tijdje tv van Orange. Ik bezit nu ook nog een smartcard van telenet die ik gebruikte op een tweede tv toestel. Normaal kan ik die aan iemand van de fam. geven die dan de gegevens van hun telenet abonement op de kaart kunnen plaatsen. Nu is mijn vraag kan orange dit ook doen zodat ik
Vraag
•
TV
2.1K
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties