Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenRévélation (Surlignez pour lire) Op de Siligence modem branden er maar 4 lichtjes: power, Lan2, Lan3, Lan3 (op die lanpoorten zitten er effectief toestellen op aangesloten), de andere LEDs branden niet. Af en toe gaan alle LEDs even aan en uit (knipperen 1 keer), soms knipper de power LED eens, nadi
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.4K
1
0
0
Ik vraag me af of ik de Orange Mesh toestellen ook aan een andere router kan koppelen? Ik heb een nieuwe router (MikroTik AC2) gekoppeld aan aan mijn orange Siligence modem (in bridge mode), en ik vraag me af of ik de Mesh toestellen ook aan de MikroTik kan koppelen ipv de Orange router?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.3K
3
0
0
Hoi, IK zie in mijn modem steeds onderstaande log fouten en ook hapert het internet precies. Orange heeft een dossier gemaakt en naar telenet doorgestuurd. Maar hoor het niks van. Jullie nog tips of wat het kan zijn ? Met speedtest krijg ik onderstaande resultaten,PING is 19 msJITTER is 28 ms DOWNLO
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.9K
2
0
0
Ik heb Orange TV lite. En bekijk dit op de tv met de cast functie voor mijn " google chromecast met google tv". Dus mijn chromecast heeft een afstandsbediening. ( dat niet werkt voor normale tv, omdat er geen Orange app is) Maar dit zou toch zoveel gemakkelijker zijn als er een Orange app zou zijn v
Vraag
•
TV
6.7K
2
0
0
Beste, ik zou graag mijn Nokia fiber modem vervangen door mijn eigen router. ik heb gelezen dat het mogelijk is door de orange modem te vervangen met een fiber media converter. (fiber to utp ) Heeft er iemand ervaring mee? Dank bij voorbaat. Frank
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.6K
2
0
0
Hallo allen, Vooraleer orange technische dienst te contacteren, even hier vragen. Gisterenavond plots geen Wi-Fi signaal meer? Vind ook mijn Wi-Fi netwerk niet meer, is niet meer zichtbaar. Het enige wat ik gedaan heb, is één van de mesh modems verwijderd omdat er moet geschilderd worden. Wel terug
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
6.1K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Oorspronkelijk waren er 2 Italiaanstalige zenders opgenomen in de lijst. Eerst is Mediaset verdwenen, en recent is RAI UNO verdwenen. Dat terwijl de maandprijs voor TV stijgt vanaf januari. En dat in alle stilzwijgen! Welke vooruitzichten zijn er om terug Italiaans te kijken?
Vraag
•
TV
4.8K
2
0
Daar juist ben ik goed geholpen door een technieker van Orange . Had al alles geprobeerd maar niets hielp Met de hulp van de technieker . Komt er op aan dat je reset moet uitvoeren . - Trek eerst de stroomkabel uit,wacht even - steek dan de stroomkabel en duw op de resetknop helemaal rechts gelijker
Vraag
•
TV
5.8K
1
0
0
Ik ben even aan het uitzoeken wat de verschillen zijn (behalve de prijs) tussen m'n telenet pakket en een vergelijkbaar Orange Pakket. Ik vroeg me af of hier gebruikers zitten die vroeger met een telenet digicorder tv keken en nu via Orange. Ik had volgende vragen omtrent de verschillen : - Zijn er
Vraag
•
TV
6K
3
0
Ik heb een eerste factuur ontvangen van Orange waar ik allesbehalve van tevreden ben en waarbij ik me vragen stel. De technieker is op 10/12/2021 alles komen aansluiten en daar begonnen de problemen al, uiteindelijk had ik pas overal WiFi en werkende diensten op 21/12! Hier zijn al diverse telefoons
Vraag
•
Pack
1.6K
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties