Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Lettergrootte tv gids

Is er een mogelijkheid om de lettergrootte aan te passen in de tv-gids en alle bijhorende besturingen van de tv? Dit is momenteel zeer klein en moeilijk leesbaar. Wij hebben net een nieuwe decoder (dus het nieuwste model). Bedankt.

Vraag

• 

TV

2.4K

3

• Bellen in de US

Hey Tribe! Ik ben shape Traveler klant, en zit momenteel in de US. Ik kan echter niet bellen noch sms'en met mijn GSM, terwijl de 4G wel perfect werkt. Help!

Vraag

• 

Pack

682

1

0

0

• Afstandsbediening configureren TV

Ik slaag er niet in om de afstandsbediening van de nieuwe Orange Android-TV decoder te configureren om de TV aan te sturen. In stap 3 van volgend artikel krijg ik de melding dat de afstandsbediening niet is verbonden. Stap 4 en 5 krijg ik niet te zien op het scherm. https://www.orange.be/nl/hulp/tec

Vraag

• 

TV

9.9K

5

0

0

• Internet aansluiting

Beste, We zijn verhuisd en hebben dringend internet nodig maar helaas zijn jullie niet bereikbaar per telefoon en noch krijg ik een telefoontje terug van jullie na mijn bericht via voice-mail, Is het mogelijk via jullie een afspraak te regelen ?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.1K

3

0

0

• Wifi verbinding

Sinds enkele weken valt het wifi signaal heel vaak weg voor enkele seconden/minuten zowel op gsm als op smart tv als op mijn laptop. Héél erg vervelend! Alles wat ik stream blijft meerdere keren per aflevering/film hangen, webpagina's laden duurt soms een eeuwigheid of gewoon niet, en binnekort star

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

768

1

0

0

• Tv - tv-gids maar 1 dag en geen miniatuurweergave

Hallo, ik zit met het volgende probleem, De programmagids gaat maar 1 dag ver en de miniatuurweergave is er niet in de programmagids. Het vreemde is dat als ik de ethernet kabel op de digicoder even uittrek en opnieuw insteek, dit wel werkt. Echter na +/- 1 dag is dat weer hetzelfde en kan ik die ha

Vraag

• 

TV

2.1K

4

0

0

• Code ouderlijk toezicht

Ik heb orange momenteel nog geen 2maanden en ik ben het al kotsbeu. Of ik heb geen geluid of als ik zenders wil ontgrendelen met de code ouderlijk toezicht werkt dit voor geen meter want ik kan mijn code gewoon niet intikken als ik op ok druk. Regelrechte schande,ook al ben ik klant met 3mobiele nrs

Vraag

• 

TV

3K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Change NAT Type Of Router

Wij zijn enkele dagen geleden overgestapt naar orange wat perfect verliep maar nu krijg ik meldingen in spellen dat ik het NAT Type moet veranderen van NAT Type 3 naar NAT Type 1. Ik heb daardoor ook meer connectivity issues gekregen. Ik heb al op de online instellingen van mijn modem gekeken en op

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

5.4K

2

0

• Orange voetbal programmatie

Van de programmatie van het beloofde aanbod van gemiddeld 37 live voetbalwedstrijden per week op de 6 sportzenders is nergens een spoor te vinden. Ik vroeg Orange me dit door te sturen, tevergeefs. Misleidende reclame?

Vraag

• 

TV

1K

1

0

0

• Enkel internet

Bestaat er een formule waarbij je enkel gebruik maakt van internet?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.8K

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen