Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenIk heb het probleem dat Orange mij altijd Franse berichten stuurde. Als ik oplossing staat er dan dat ik naar de klantenservice moet bellen als ik dat wil aanpassen. Maar dan is het probleem dat de klantenservice ook Frans is. Ik versta wel wat Frans maar niet genoeg om met Orange een gesprek te kun
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.8K
3
0
0
Mijn gsm zit constant op 4G omdat hij bij de wifi verbinding constant aangeeft dat er een verificatiefout is. Ik heb de wifi verbinding al doen vergeten en opnieuw geinstalleerd maar helaas. Wat is het probleem?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.8K
3
0
0
Al sinds enige dagen problemen met wifinetwerk dat continu wegvalt. Heb al mijn streepjes maar geen internet. Hoe kan ik dit oplossen?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.9K
2
0
0
Hallo, onze afstandsbediening van de orange tvdecoder is spoorloos verdwenen. Omdat ik op dit forum las dat de all for one 5 afstandsbediening op de orange decoder werkte,kocht ik deze maar ik krijg hem helaas niet 'gematcht' met de decoder. Weet iemand hoe dit moet?
Vraag
•
TV
3.5K
3
0
0
Voor ik de mesch WiFi gebruikte kon ik de tv koppelen met de gsm. Nu sinds die mesch kan ik niet meer ontkoppelen krijg ik steeds een melding dat de internetverbinding niet werkt. Maar op de rest van de toestellen heb ik WiFi. Raar. Kan geen nieuwe toestellen toevoegen ook.
Vraag
•
TV
1.8K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Allemaal, Vandaag zijn we overgestapt van Telenet naar orange. Dus alles is aangesloten vandaag: Modem,decoder en mesh. Nu merken we op dat ons connectie dikwijls wegvalt op meerdere apparaten (disconnectie) voor een paar seconden en dan terug alles ok... In minder dan 5 min is dit ondertussen
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.1K
1
0
@Totem Beste, Dit is misschien de zoveelste topic over de tv decoder. Maar vroeg me af of er al zicht is op een nieuwe versie en of releasdatum. Ben weg gegaan vanwege de decoder en zal pas terugkomen wanneer dat er een nieuw model is. Niet vergeten dat de huidige decoder dat Orange aanbied al 6 a 7
Vraag
•
TV
1.9K
1
0
Hoi, Ik heb enkele toestellen die niet overweg kunnen met 5ghz WiFi of vreemd reageren, daarom wil ik de 5ghz uitzending stopzetten. Op de router is dit geen enkel probleem maar weet iemand hoe ik dit kan doen op de Mesh apparaten? Ik heb al alles uitgezocht, opgezocht en ook de technische dienst va
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.7K
1
0
0
Hallo! Hoe kan ik, tijdelijk, mijn mesh wifi op enkel 2.4 Ghz zetten? Dit i.v.m. Installatie van een apparaat die geen 5 Ghz ondersteunt.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.2K
2
0
0
Hallo het heeft niet veel met orange te maken maar ik krijg een rare mail kan iemand deze uitleggen aan mij wat het betekent ?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.5K
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties