Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Ervaringen tv en internet

Ik ben sinds 1 jaar en 6 maanden klant bij orange mobile. Zeer tevreden van! Maar nu wil ik eens bekijken om mijn tv en internet, welke al sinds het begin bij Telenet zitten, over te schakelen naar Orange. Na al die jaren als klant krijg je bij Telenet niks, alleen maar hogere facturen. Heeft er iem

Vraag

• 

Pack

8.2K

6

0

• Geaccepteerde oplossing

IPv6 en CGNAT - Status 2021

Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje gewisseld van DSL-land naar DOCSIS-land voor tv/internet/telefoon, en sta nu op het punt om te wisselen van de grote Waalse kabel-broer met 3 letters naar Orange (want ja, ik zit in die footprint). Ik lees hier echter een hoop topics gespreid over de laatste paar

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.1K

2

0

0

• Tv limburg niet beschikbaar!

Mijn onkel is onlangs klant geworden , weggegaan bij telenet … bij telenet was tv limburg geen probleem hier lijkt het om een of andere redene niet te lukken. Als het werkt op telenet is er geen redene dat het niet op orange werkt ! Postcode is 3920 , iemand enige suggestie?

Vraag

• 

TV

3.9K

4

0

• Casten via orange tv app lukt niet met Iphone

Zoals het onderwerp aangeeft, lukt het niet om met een Iphone 7 te casten naar de chromecast. Het tekentje om te casten licht niet op. via andere apps lukt het casten wel. Via een samsung gsm kan er wel gecast worden met de orange-app. ik herstartte de decoder reeds. Ook verwijderde ik de app en ins

Vraag

• 

TV

3.8K

2

0

• Grote packet loss onderweg (o.a. bogon) naar een der welke server

Hallo, Tijdens het spelen van League of Legends heb ik gemerkt dat ik bij sommige matches een lage maar bij de meeste andere matches een hoge latency heb. Gedurende een match blijft de latency wel heel stabiel en zijn er geen andere storingen. Ik heb dit op al mijn apparaten (een desktop met etherne

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.8K

3

0

0

• Melding 'public IP' bij poorten openen

Hoi hoi, Ik wilde recent poorten open zetten via mijn router maar bemerkte dat deze optie greyed out was. Als ik deze aanklikte kreeg ik de vraag om te switchen naar een 'public adress' (ofzoiets). Dit was vorige keer dat ik iets trachtte te forwarden volgens mij niet het geval. Ik zou namelijk graa

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

6.4K

2

0

0

• Internet valt steeds weg op tv in kamer

Hallo mensen ik heb een probleem met internet op kamer. Als ik naar YouTube kijk op tv in de kamer val hij regelmatig uit Groetjes Luc vonck

Vraag

• 

TV

5K

2

0

• De Rode Duivels EK begint : wanneer kan ik eindelijk Orange TV+Geluid naar m'n projector streamen ??

Nog steeds geen Orange PC app zag ik in een vorige topig die al een paar jaar is uitgesmeerd, mensen markeerden die als opgelost, maar is inderdaad nog niet opgelost, klanten blijven er naar vragen. Is toch onhandig om van een telefoon beeld te swipen naar een projector om de Rode Duivels op bioscoo

Vraag

• 

TV

2.5K

2

0

Modem en IP adressen

Ik ben momenteel klant bij Telenet en overweeg over te stappen naar Orange. Ik gebruik de modem-only oplossing van Telenet en wil een vergelijkbare oplossing. Bellen naar de klantendienst gaf echter geen uitsluitsel aangezien de 4 personen die ik aan de lijn kreeg (ze bleven me maar doorverbinden) n

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

5.1K

2

0

0

Wifi op reis

In september ben ik 2 - 4 weken op reis in België, maar heb geen WiFi op de plaats van bestemming. Heeft Orange een mogelijkheid, zodat ik WiFi ontvangst heb voor 2 weken of 1 maand? Mvg,

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.2K

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...