Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Goedemorgen, kan iemand van jullie me vertellen of dit adres van Orange is? info@orange.emsecure.net Dat kwam in mijn spambox. Graag een antwoordje en bij voorbaat dank. Josette.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
11.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik ben ondertussen meer dan een maand klant bij jullie en tot hiertoe bevalt het aanbod prima! Het internet is stabiel, het aanbod televisiezenders is ruimschoots voldoende, en ook de decoders werken behoorlijk. Opnames delen Ik wil graag mijn two cents bijdragen aan het geheel door te melden
Vraag
•
TV
7.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Bij installeren van mij printer vraagt die printer delen inschakelen. ik klik op ok Na installalie wil ik iets printen en vraagt die printer HP3630 (aandacht vereist) En blijft printer delen uitgeschakeld. Dus hoe kan ik dit oplossen met mij modem dat die delen toelaat. Want bij telenet modem doet d
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Is het mogelijk om de volgorde aan te passen van de zenderlijst?
Vraag
•
TV
9.1K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
hulp onze decorder start niet op .wat zou dit kunnen zijn ? hebben al de stekker uitgetrokken maar dit hielp niet ?
Vraag
•
TV
7.9K
2
0
0
Had vrijdag een afspraak dat de technicus van Telenet mijn kabel buiten zou komen aansluiten. Heel de dag niemand gezien en maar gebeld mee Orange ze kunnen niks doen omdat het ze niet in contact staan daarmee nu kreeg ik vandaag een sms dat de technicus zou komen maar ben aan het werk ben zeker nie
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.6K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Goedenavond, Sinds vandaag zijn we omgegaan van Telenet naar Orange (na een hele rondsloop). Alles is goed gelukt. Bij Telenet zette ik mijn digicorder, en later de nieuwe TV-Box gewoon in mijn Tv-kast. Ik probeerde dit ook met de decorder van Orange, maar ik stel vast dat deze zeer warm wordt. Tijd
Vraag
•
TV
4.5K
3
0
0
Hallo Enkel de volume werkt nog op mijn afstandsbediening, zelf uitschakelen lukt niet meer Iemand tips?
Vraag
•
TV
5.9K
4
0
0
Dag allemaal, De modem van Orange beheert tegelijkertijd de frequentieband van 2.4 GHz en die van 5 GHz. De frequentieband van 2.4 GHz Positief: het bereik van deze frequentieband is eerder goed en de band is compatibel met de oudste apparaten. Negatief: deze frequentieband is niet enkel voorbehoude
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
12.9K
1
We kennen het allemaal de vervelende situaite ,er is geen internet maar wel TV of er is geen van de twee beschikbaar. Ook vervelend als men traag internet heeft . Oorzaak meestal wat onbekend en moet men op zoek gaan naar die oorzaak. De stappen die volgen zijn logisch gezien pc herstarten , modem h
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.7K
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties