I reloaded 15 € to prepaid, but I only got internet data, the balance didn't increase. I reloaded twice before, and I got both data and balance. I didn't understand why this time was different. Is something changed or did I do something wrong?
Vraag
•
Gebruik
315
0
0
0
Hallo, Op de website staat dat wij in januari in de regio Wetteren 3G uitzetten Weet iemand of dat werkelijk reeds gebeurd is.
Vraag
•
.Netwerk
578
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wij hebben 1 abo orange 300 gb (via een router) en 1 abo orange 80 gb (in deze gsm). Geen Telenet in de straat, onze vaste lijn van Proximus geeft maximaal 22 Mbps (ditto bij de buren, einde van de lijn..) en valt bijna dagelijks helemaal uit. Spijtig genoeg is er geen mobile abo van meer dan 300 gb
Vraag
•
Suggestie
600
1
0
0
Hallo, Gisteren had ik een hele nare ervaring met Orange. Naar aanleiding van een niet tijdig betaalde factuur zette Orange mijn abonnement stop, zonder enige herinnering of notificatie. Toen niemand van mijn gezin nog kon bellen keek ik op mijn My Orange app en zag ik dat mijn sim geblokkeerd was.
Vraag
•
Gebruik
1.5K
3
0
0
Ik wil de mobiele hotspot gebruiken om te spelen, maar het lijkt erop dat hij geen verbinding kan maken en ik heb alles geprobeerd om het te verhelpen. Het lijkt erop dat dit probleem zich voordeed toen ik overstapte naar Orange als provider.
Vraag
•
5G
1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn dochter haar mobiel internet is op wanneer kan zij hier opnieuw gebruik van maken
Vraag
•
5G
809
2
0
Om een of andere reden kan ik mijn verjaardagscadeau van 6/2 niet activeren
Vraag
•
Gebruik
498
1
0
0
Afhankelijk van land tot land heb ik enkel Edge geen 4G, mijn colega staat naast me zelfde abonement ontvangt wel 4G. toestel Huawei Mate 20 pro mogelijke reden?
Vraag
•
In het buitenland
633
2
0
0
Waarom krijg ik Franstalige teksten in mijn app? Ik ben Vlaming, woon in Vlaanderen, spreek Nederlands en toch krijg ik Franstalige teksten die ik niet versta. Ik wens in mijn eigen taal aangesproken te worden. Ik betaal genoeg en al lang abonnementskosten.
Vraag
•
Gebruik
706
3
0
Gesloten
Wie kan mij helpen? Ik ben nu in Oeganda als reisleider aan het werk. Bij het plaatsen van Oegandese sim kaart heb ik per ongeluk sim 1 uitgevinkt. Ik kan deze niet meer aanvinken. Krijg steeds de boodschap dat ik sim moet plaatsen, maar deze zit erin. Deze werkt en is geactiveerd... maar ik kan sim
Vraag
•
In het buitenland
981
1