Ik heb sinds vanmiddag geen mobiele internet meet op mijn gsm. Is er misschien storing?
Vraag
•
5G
713
3
0
0
Zit een overzet te doen van Xr naar 15. Ben al moeten teruggaan wegens foutmelding op de 15 voor de esim over te zetten. Nu blijft die na het scannen van de QR code hangen op “activeren”. update tijdens schrijven: nu is het toch geactiveerd maar pakt ie geen service? (orange is uitgeschakeld op Xr)
Vraag
•
.Netwerk
628
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik was vandaag op een legerbasis en ik had geen mobiel internet. Ik kon echter wel bellen zonder probleem. Gsm herstart maar hielp niet. Ineens werkte het internet terug toen ik naar de uitgang liep. Zou dit een storing geweest zijn, mijn gsm die kuren had of een doelbewuste handeling van defensie?
Vraag
•
.Netwerk
677
2
0
0
goede middag Volgens de Orange site zou in de eerste maanden van dit jaar 3g gestopt worden in Wetteren Vandaag had ik overal in deze regio nog 3G is dit normaal ?
Vraag
•
.Netwerk
589
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik wil de overstap van scarlet naar orange maken. dus op 24 februari 2024 vraag ik via internet een nieuw abonnement met behoud van nummer aan bij orange. De simkaart ontvang ik 2 dagen later, maar de activatie lukt tot op heden niet. ik bel bijna dagelijks naar de helpdesk van orange daar zeggen ze
Vraag
•
.Netwerk
698
2
0
0
Hey, ik weet niet wat er aan de hand is maar sinds,vandaag heb ik geen internet meer op mijn gsm als ik buiten kom. Ik heb mijn instellingen al nagekeken, alles staat correct. Heeft nog iemand dit voor vandaag? Grtjs, Veerle
Vraag
•
Internet Everywhere
1.2K
3
0
0
Hey, Ik ben gisteren avond in Zweden toegekomen en heb ondervonden dat mijn 4g niet werkt. Ik heb volgende oplossingen al geprobeerd en ben hopeloos: - roaming uit en weer aan gezet - gsm heropgestart - mijn data gechecked in de orange app - een ander netwerk manueel gekozen - gebeld naar orange Ik
Vraag
•
5G
1.7K
3
0
0
Hallo, Ik probeer sinds een goede anderhalve week klant te worden bij Orange voor een mobiel abonnement, met behoud van mijn nummer bij mijn huidige provider. Het registreren ging vlot, 1 dag later had ik de SIM-kaart al ontvangen. Diezelfde dinsdagavond via de website de SIM-kaart geactiveerd. Er k
Vraag
•
.Netwerk
1.3K
1
0
0
Ik ben op reis mijn sim kaart vergeten en zou graag een e sim installeren, maar zonder de sim in mijn toestel kan ik niet in my orange. Kan ik best een nieuwe sim halen of toch makkelijker de e sim? mvg
Vraag
•
.Netwerk
1.1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, geen van de contactnummers bij orange zijn bereikbaar: 5000 en 02/745 95 00 Wij hebben geen Orange wifi meer, Proximus werkt wel nog. De decoder wil niet meer opstarten: het lichtje blijft groen + melding dat decoder niet aanstaat. Misschien heeft dit iets te maken met de wifi connectie die w
Vraag
•
Suggestie
1.3K
3
0