Geaccepteerde oplossing
Vanaf 14 januari krijgen de Go abonnementen van Orange extra data. Voor een Go Plus met 20GB betekent dit dat vanaf dan 30GB zal beschikbaar zijn. Op de website van Orange staat ook dat bij een abonnement van Go Plus 20GB je nu 20GB extra krijgt. Als bestaande klant met een Love pack en 2 Go Plus ab
Vraag
•
Gebruik
2.7K
5
0
4G verbinding op iPhone met 3 of meer streepjes voor signaal sterkte is de verbinding zeer instabiel en traag. Reset en opnieuw verbinden lost het probleem niet op. Vandaag een speedtest uitgevoerd op Orange B 4G en download start haperig en start op 0,34 Mbps en komt uiteindelijk op 1,28 Mbps uit I
Vraag
•
.Netwerk
2.1K
1
0
0
Hallo Iedereen Heb al een tijdje gemerkt dat rond middernacht mijn 5G van 300/400Mbit naar 5Mbit download gaat. Zou dit kunnen dat dit komt door de besparing van de provider. of is het een probleem met mijn GSM? Heb op dit moment de iPhone 13
Vraag
•
5G
485
1
0
0
Wij hebben een extra surf card voor onze huidig abonnement opgehaald bij een Orange shop. Deze blijkt goed te werken in onze smartphones maar niet op onze Wireless router. Alle instellingen afgelopen om te kijken of deze dezelfde zijn als op de smartphones. Het 4g signaal blijkt in orde te zijn en e
Vraag
•
5G
707
2
0
0
Ik heb een smartphone met abonnement sinds vorige week. Nu merkte ik dat me 4g traag was dus besloot een speedtest te doen van orange en blijkt dat ik ocharme 2.5 mbps heb. Ik heb de simkaart ook in me oude smartphone gestoken en ik krijg de zelfde resultaten wat kan ik hier aan doen en heeft iemand
Vraag
•
.Netwerk
706
3
0
Hallo, ik heb begin deze week een extra surf card gehaald. Mijn bedoeling is om ze in een netgear router te steken. Echter werkt ze niet in de router. Als ik ze in mijn smartphone steek, heb ik verbinding en kan ik mobiele data gebruiken. Als ik mijn eigen simkaart in de router steek werkt de router
Vraag
•
.Netwerk
941
2
0
0
beste, ik heb reeds gezien dat er een nieuwe deal is bij orange en dat ze hierbij je 5euro korting geven op je go plus abonement voor levenslang. maar is er een soort compensatie als je al bij orange zat dat je dat dan zou krijgen. want deze deal die orange uitgeeft is wel zeer goed alvast bedankt.
Vraag
•
Internet Everywhere
534
1
0
0
Bij deze wens ik iedereen de beste wensen & een gezond nieuwjaar toe ! Groeten, bigMODDER
Vraag
•
.Netwerk
2.5K
9
0
Ik had aantal gb gratis surfvolume bij mijn herlaadbeurt tot 29-12 geldig. Was bijna op iets meer dan 100mb dus besloot ik 10gb orange thank you gratis surfvolume te activeren gelfig tot 15-1 Nu verbruikt de teller op de 10gb en niet op de 100mb die het eerste afloopt.... Dat is toch niet eerlijk...
Vraag
•
Gebruik
1.1K
4
0
0
Eerst was de prijs van een Flybox abonnement 20 euro voor 150 GB, dan 25 euro voor 150 GB en nu wordt de prijs weer verhoogd naar 28 euro, nog steeds voor diezelfde 150 GB. Is er geen manier om aan Orange dudelijk te maken dat wij graag voor dit soort prijsverhogingen ook iets extra zouden willen? V
Vraag
•
Suggestie
1.9K
5
0