Eens ik de grens oversteek naar Nederland verdwijnd het logo van orange en kan ik niet meer bellen,sms’en en heb ook geen data meer
Vraag
•
In het buitenland
2K
4
0
0
Ik ontvangst geen dubbele data promoties van deze maand.Ik heb verschillende keer opgeladen.T is het promoties echt of fake.
Vraag
•
Suggestie
710
2
0
0
Ik zou de historiek van het mobiele data verbruik van mijn verschillende GSM abonnementen willen kennen. Dit zou me helpen om een juiste keuze te maken voor het meest aangepaste GSM abonnement. Dit lijkt me voor Orange to erg simpel om te zien?
Vraag
•
Gebruik
1.8K
5
0
0
Wanneer je via instellingen gaat naar: mobiele netwerken,Namen toegangspunten,Orange Internet,dan is de APN ingesteld op mworld.be. Je hebt de mogelijkheid om dat te veranderen in internet.be. Maar heeft dit ergens invloed op? Het ene zou voor persoonlijk gebruik zijn en het ander voor bedrijven las
Vraag
•
Suggestie
568
1
0
0
Het voorgestelde tariefplan voor gsm door Base is (bewust) misleidend. Momenteel heb ik GoPlus (16euro/maand, 20GB mobile internet). Wanneer ik klik op de (zeer) zichtbare banner "We hebben een nieuwe aanbeveling", kom ik terecht op een pagina waarin letterlijke vermeld staat: "Aanbeveling op basis
Vraag
•
Suggestie
510
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, ik nam vorige week 2 mobiele abonnementen bij Orange, om het abonnement van mijn Flybox te vervangen want die 50GB dat men maar heeft gedurende de piekuren) voldeed niet, dus verving ik het met een sim kaartje van 300 GB (de go extreme) vorige vrijdag, de andere sim kaart steekt in m
Vraag
•
Internet Everywhere
893
2
0
0
Wij kijken TV via Google Chromecast en een Go Extreme abonnement. Op bvb mijn gsm staan er altijd verschillende APPs open ... een heel pak zijn natuurlijk systeem APPs. Maar op TV kijken we uiteraard maar naar 1 APP per keer, Netflix of TV Vlaanderen of andere TV APPs. Nu is mijn vraag, als je switc
Vraag
•
Internet Everywhere
1.4K
1
0
0
Beste Mevrouw/Mijnheer, Het moet ons van het hart ! Tot op heden is de mobiele verbinding met jullie 4G Orange mobile netwerk bijna niet meer toelaatbaar. Wij zijn bijna, eerder helemaal niet meer bereikbaar via onze smartphone in ons huis noch in onze tuin die gevestigd is in Hansbeke / Nevele /Oos
Vraag
•
.Netwerk
713
3
0
Geaccepteerde oplossing
Er is een bug in de iPhone waardoor de backup van je toestel naar de iCloud gaat via Cellular (netwerk) ondanks het feit dat die optie staat afgevinkt. Hierdoor werd op een 10 tal minuten 30GB geüpload via mijn mobiel data pakket, en werd was mijn verbruik in een mum van tijd op, heb bericht ontvang
Vraag
•
Internet Everywhere
899
1
0