Beste, Ik kreeg net een mail dat er een installateur zou komen 9 augustus tussen 8u en 12u. Is het mogelijk om tussen 12u en 15u te komen? Hopend op een positief antwoord, Vriendelijke groeten Kaat Van Cauwenberge
Vraag
•
Suggestie
1.5K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Een collega is een fietswedstrijd aan het doen en heeft geen internet in Bosnnie en Servie. Hierdoor kan hij geen overnachting regelen en moet hij buitenslapen. Hij heeft een shape traveller abonnement en Iphone 12. Orange business is onbereikbaar of we worden van kaste naar de muur gestuurd. Dit he
Vraag
•
In het buitenland
1.4K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Zie ook een vorige vraag, heb de settings nagekeken zoals gevraagd. Nu heb ik een screenshot van het probleem. Als iemand me belt via WhatsApp en ik gebruik 4G, dan horen beide kanten niets. Als ik probeer te bellen via WhatsApp op 4G (ook in België) dan geeft WhatsApp deze boodschap. Hoe kan dit ve
Vraag
•
.Netwerk
1.1K
1
0
0
Heb op 25 juli een aanvraag gedaan om overgeschakeld te worden van prepaid naar een mobiel abonnement Go plus met 9gb data. Mijn prepaid wordt terugbetaald. Gsm mobiel was snel in orde. Voor overname love trio internet en tv van Telenet is technieker op 29 juli langsgeweest Toch loopt mijn periode v
Vraag
•
Gebruik
1.3K
1
0
0
Als ik de surfvolumeherlaadoptie activeer. Ik dit eenmalig? Ik vraag mij af wanneer ik bv die van 20 euro kies, of dit elke maand hernieuwd wordt?
Vraag
•
Gebruik
1.3K
1
0
0
Hallo mijn belwaarde is al enige tijd vervallen maar als ik 4g aanzet krijg ik dut te zien: Het netwerk waarmee u verbinding probeert te maken, heeft beveiligingsproblemen. Zo hoort de weergegeven inlogpagina misschien niet bij de weergegeven organisatie. Is dit normaal? Je kan het ook op de foto's
Vraag
•
.Netwerk
1.6K
2
0
0
Beste, ik heb een orange go extreme pack. We zijn op vakantie in Kroatië (nabij Split). De laatste 30 km rond Split hadden wij geen netwerk meer op de gsm. Alle instellingen en acties ivbm rooming staan wel open. Het enige wat ik hier kan is bellen en sms'en. Is het normaal dat hier geen mobiel inte
Vraag
•
In het buitenland
1.7K
1
0
0
Kan iemand mij uitleggen waar ik de details kan vinden van mijn mobiele data in het buitenland? Ik zit in Turkije, mijn mobiele data was uitgeschakeld in het vliegtuig. Heb 5 sms'en gestuurd en toch is er een bedrag van meer dan 50€ aan mobiele data in het buitenland? Volgens Orange is de reden roam
Vraag
•
In het buitenland
2K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Afgelopen week was ik in Zweden en buiten mijn wifi in het hotel kon ik geen mobiele internet connectie krijgen (G4). Bij nazicht bleken alle instellingen correct te staan. Bij aankomst in Duitsland (tussenstop in München), bleek het wel te werken. Terug thuis heb ik mij naar de lokale Orange-shop b
Vraag
•
In het buitenland
2K
1
0
0