Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Internet data usage across europe

Hallo, I have a Go Light subscription (paying 11 euros per month) and would like to travel to Switzerland and France for 10 days. I would like to know how the internet usage is calculated in those countries and is there any package to use use for 10-14 days instead of normal roaming tariff?

Vraag

• 

In het buitenland

1.6K

1

0

0

• Tempo giga, dataherlaadbeurt : 1 maand gratis?

wanneer ik data bij koop, 15€ voor 8Gb, die is maar 1 maand geldig?

Vraag

• 

Gebruik

709

1

0

0

• Abonnement.

Welk een abonnement zou je aanraden, om in Frankrijk mijn mobiel internet te delen met een andere smartphone en tablet via hotspot?

Vraag

• 

In het buitenland

2K

1

0

0

• Nog geen 4G

Nog geen 4G 😔 Ik heb Flybox ook in- en uitgeschakeld, maar het maakte geen verbinding

Vraag

• 

Surf Extra Card

1.4K

1

0

0

• Geen mobiel internet, niet kunnen bellen

Sinds gisteren 17/06 heb ik geen toegang tot mobiel internet, en sinds vandaag 18/06 kan ik ook geen uitgaande telefoontjes meer maken, ontvangen wel. Nog iemand met dit probleem? Klantendienst is ook buiten werking blijkbaar Mvg, Elliott

Vraag

• 

.Netwerk

957

2

0

0

• 4G

Sinds gisteren geen internet!

Vraag

• 

Internet Everywhere

1.6K

1

0

0

• Klantendienst niet bereikbaar?

Mijn flybox geeft geen internet door en als ik de 5000 of 08008500 of 02 745 95 00 probeer krijg ik telkens de melding oproep mislukt. Iemand een ander telefoonnummer dat ik kan proberen? alvast bedankt

Vraag

• 

Gebruik

1.9K

2

0

0

• Geen mobiel netwerk - zie wel 4G

Kan iemand mij helpen… Sinds gisteren namiddag heb ik niets meer van netwerkbereik (zie wel dat ik 4G heb, maar verder dan dat niets). Ook al herstart, opnieuw instellen, vliegtuigmodus, enz enz gedaan. Dus als mijn WiFi niet aanstaat ben ik niet bereikbaar.

Vraag

• 

Suggestie

7.3K

13

0

0

• Dataconnectie via Flybox

Sinds gisterenavond geen connectie met internet via flybox. Orange zou rood moeten uitslaan van schaamte. Hun public relations is beneden alle peil, ze sturen niet eens een SMS via de flybox.home om een technisch probleem te melden. Trek uw plan, vis het zelf maar uit klantje van de Orangisten. En h

Vraag

• 

.Netwerk

1.4K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Tempo giga herladen, maar bonus niet ontvangen

Ik heb zojuist mijn tempo giga kaart herladen met €15. In de app staat: met als bonus 5 GB internet. Na succesvol te hebben herladen blijkt enkel de belwaarde opgewaardeerd te zijn. Gecheckt via app en #123# Heeft iemand nog dit probleem? En hoe kan je dit oplossen?

Vraag

• 

.Netwerk

1.9K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten