Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange flybox kopen als buitenlander

Hallo, Zou voor mijn 2e verblijf in Belgie graag een Orange flybox kopen. Kan dat als Nederlander ? Als ik online wil bestellen op de Orange-site moet ik bijv. het nummer van een Belgisch identiteitsdocument invullen. Dat heb ik uiteraard niet. Is er toch een mogelijkheid om een Flybox abo te bestel

Vraag

• 

Internet Everywhere

2.2K

1

0

0

• 4G werkt niet meer (getest op 2 gsm's)

Hallo Sinds vandaag werkt mijn mobiele data niet meer. Via #123# zie ik dat er nog 7Gb zou moeten over zijn dus gebrek aan data kan ik al uitsluiten. Als probeer te herverbinden met het netwerk krijg ik de volgende foutmelding: inloggen bij netwerk, Orange B => "Het netwerk waarmee u verbinding prob

Vraag

• 

.Netwerk

1.3K

2

0

0

• Suggestie mobiele data

Om de maand gratis 2gb krijgen

Vraag

• 

Suggestie

1.1K

1

0

0

• Airvideo bekijken

Ik heb een app op mijn telefoon waar ik films op kan zien van iemand anders zijn netwerk en ik geraak er enkel op als ik op een Telenet netwerk zit maar met mijn orange netwerk niet? Kan dat dat mijn internet daar niet ik staat voor is ?

Vraag

• 

.Netwerk

1.9K

3

0

• Internet in het buitenland

Ik zit zonder internet in Spanje. De reisbundel al aangevraagd maar nog steed geen 4G. hoe krijg ik dit terug in orde? grt

Vraag

• 

In het buitenland

1.6K

3

0

0

• Mobiel netwerk (re)activeren.

Blijkbaar is mijn mobiel internet niet actief. Hoe kan ik het reactiveren?

Vraag

• 

.Netwerk

1.2K

2

0

0

• Dataverbruik buitenland

Ik ben onlangs overgestapt naar Orange omdat ik 3 abonnementen had. Ik heb nu een Go Extreme abo met 2 extra surfkaarten. Ik ben voor 6 maand in het buitenland en de bedoeling is dus eigenlijk TV programma’s te streamen. Na 2 weken is mijn databundel echter al opgebruikt. Kan ik extra data bijkopen

Vraag

• 

Gebruik

1.4K

2

0

0

• Hoe kan ik mijn 4G optimaal gebruiken zodat ik elke maand toe kom met mijn 4G?

Ik zit elke maand redelijk rap door mijn 4G ik vroeg me af of er manieren zijn om minder 4G te gebruiken

Vraag

• 

.Netwerk

2.4K

3

0

• Herladen mobiel internet

Ik herlaadde via orange app 5€ voor 7d 1,5gb internet. Nadat dit was afgelopen kreeg ik volgende sms Orange-info: De geldigheid van je Mobile LikeANDTweet is bereikt. Sms SN naar 8079 om deze optie opnieuw te activeren: 3 euro, 31 dagen geldig. Dit werkt dus niet er komt altijd op dat deze dienst mo

Vraag

• 

.Netwerk

1.2K

1

0

0

• Mobiel abonnementen toevoegen via instellingen

Ik heb reeds een abonnement aangeschaft van 20€ per maand. Om die te activeren moet ik via instellingen op de knop ‘voeg mobiel abonnement toe’ drukken, daar moet ik een QR-code scannen of gegevens handmatig invoeren. Een QR-code heb ik niet gekregen dus druk ik op handmatig invoeren. Daar vragen ze

Vraag

• 

.Netwerk

907

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten