Ik heb het idee dat je verbruik niet steeds correct is van die mobiele data. Mijn 4g staat altijd op, dus geen verschil daarin. De ene maand heb ik data over van mijn bundel, en de andere maand zit ik erover.. Ik heb 10GB, plus ik had een cadeau staan van 5GB. Ik heb 9,5 GB van mijn bundel die op is
Vraag
•
Gebruik
2.1K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Kunnen jullie dat fixen aub.
Vraag
•
Gebruik
1.2K
2
0
0
Mijn 4g kan aangezet worden, maar er wordt geen verbinding gemaakt met het internet. Er is niks mis met de telefoon, die heb ik al laten nakijken. Hoe kan dit opgelost worden?
Vraag
•
.Netwerk
1.2K
2
0
0
Kan je ergens zien aan wat je mobiele data gebruikt wordt? ik heb nl. na 11 dagen al 80% verbruikt deze maand. Normaal kom ik toe met mijn mobiele data. Ik dank dat iemand mijn data meegebruikt. Kan dit? Zo ja, hoe ga ik dit na en hoe doe ik er wat aan? Ik zet nu mijn mobiele data uit als ik het nie
Vraag
•
Gebruik
2K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Soms valt mijn mobiel netwerk weg in het buitenland,hoe komt dit? M.V.G. Rutje
Vraag
•
In het buitenland
3.4K
2
0
0
Beste in myorange staat blokkering multimedia aankopen op ON En toch kreeg ik onlangs een bericht dat er een abonnement van 29 euro / maand was afgesloten voor basketball nations league, waarschijnlijk ongewild door mijn 5 jarige zoon tijdens een spelletje. Ik begrijp niet hoe dit mogelijk is aangez
Vraag
•
Gebruik
1.5K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Kan het dat je zonder het zelf door te hebben je pakket mobiele dat overschrijdt?
Vraag
•
Gebruik
1.3K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste allen Ik heb een go extreme van Orange en ben op vakantie in het VK, In Manchester. Als ik mijn 4G gebruik, is dit dan buiten mijn abonnement? krijg ik roaming kosten omdat het geen EU is?
Vraag
•
.Netwerk
5.5K
2
0
0
Deze zomer zat ik meer dan €100 boven mijn limiet terwijl er in de app stond dat ik nergens over mijn limiet zat. Dus niet 100% op de gegevens in de app vertrouwen… Zeker niet als je op reis bent en veel 4G gebruikt.
Vraag
•
Gebruik
3.6K
2
0
0
Goeiedag, Ik heb een vraag i.v.m. het aankopen van extra mobiele data. Ik vertrek binnenkort op reis, maar het gehuurde appartement beschikt niet over WI-FI. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om met mijn Orange-abonnement extra GB mobiele data aan te open voor een korte periode, en waar ik de pri
Vraag
•
Suggestie
2K
4
0
0