Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Herlaadbeurt vervalt

Hey, ik heb een herlaadbeurt 20gb gekocht omdat mijn volume van mijn abonnement opgebruikt is. Hier is momenteel nog een 7gb van over en vervalt op 19/7. Deze was 40 dagen geldig. Nu begint een nieuwe maand van mijn abonnement en gaat er volume van mijn abonnement af in plaats van mijn herlaadbeurt

Vraag

• 

Gebruik

1K

2

0

0

• Flybox - Buitenland of andere mogelijkheden

Hallo iedereen, We vertrekken binnen 2 dagen naar Nederland met een boot en zouden interconnectie nodig moeten hebben. Momenteel bezitten we een Flybox maar deze zou in het buitenland blijkbaar niet werken. Is er een andere mogelijkheid? Groetjes, Katharina

Vraag

• 

In het buitenland

1.9K

2

0

0

• Whatsapp 4G bellen geblokkeerd

Abonnement Go Light, Moto G7. Whatsapp bellen werkt prima via Wifi maar als iemand mij Whatsapp belt via 4G dan gaat de bel wel, maar kunnen we niet praten. Whatsapp zegt dat de provider dit geblokkeert heeft (als ik in het buitenland ben). Als ik zelf bel, horen ze me soms maar ik niets. Als ik pro

Vraag

• 

.Netwerk

1.7K

3

0

0

• 4G herladen

Dag iedereen, Mijn mobiele data van deze maand is bijna op, hoe kan ik voor een bepaald bedrag (5 of 10 euro) 4g aan mijn bestaand abonnement toevoegen? Alvast bedankt

Vraag

• 

Suggestie

1K

1

0

0

• Tijdelijk 4g voor op vakantie

Ik ga op vakantie naar Kroatië en wil graag voor mijn Kids iets tijdelijks dat ze onbeperkt 4g hebben. Een vriendin van mij is bij telenet en ze heeft een extra kaartje gekocht vr 2 maanden. Kan je bij orange ook iets dergelijks kopen? Mijn zoon heeft abonnement met maar 2g, mijn dochtertje heeft ee

Vraag

• 

In het buitenland

992

1

0

• HELP!!!! Geen 2G, 3G en 4G en noodnummers zoals 112 kan ik ook niet bellen.

Kan iemand mij aub via email of zo contacteren want ik kan bijgevolg de helpdesk ook niet bellen. Dichtsbijzijnde shop ligt hier op 20 km vandaan en ik zit momenteel zonder wagen als kers op de taart… 6890 Libin Antenne in kwestie is de LX_000_217

Vraag

• 

.Netwerk

1.2K

1

0

0

• Data verbruik

Is er bij Orange, zoals bij Proximus het geval is, de mogelijk aanwezig om een favoriete app aan te duiden dewelke onbeperkt gebruikt kan worden met mobiele data?

Vraag

• 

.Netwerk

1.7K

3

0

0

• 5G one plus nord

ik heb een one Plus nord telefoon met 5G, maar 5G wil maar niet werken. iemand hier ervaring mee?

Vraag

• 

5G

2.4K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Hoe krijg je Orange overtuigd om je naam correct te zetten op communicatie?

Hoe kan ik Orange overtuigen om mijn naam correct te gebruiken op communicatie. ter info: bellen met de klantendienst helpt niet

Vraag

• 

.Netwerk

1.1K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

esim smartwatch

Hallo, wij willen voor mijn moeder een samsung galaxy smartwatch met 4G-verbinding aanschaffen zodat ze haar agenda kan synchroniseren tussen smartphone en smartwatch en herinneringen laten afgaan op haar smartwatch. Zij heeft nu een go light-abonnement en een gewone fysieke sim-kaart. Is het mogeli

Vraag

• 

Surf Extra Card

3.7K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten