Ik heb voor mijn moeder een senioren horloge gekocht waarmee zij met een simpele druk op een knop hulp kan vragen indien zij in nood is. Dit gaat mbv een extra simkaart van Orange. Je kan 3 noodnummers ingeven die achtereenvolgens gecontacteerd worden bij een hulpvraag. Als het eerste noodnummer nie
Vraag
•
Suggestie
1.6K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
1/ Kan je die ook online bestellen, of moet je hiervoor effectief naar een Orange Shop ? 2/ Gaat die ook werken in een oudere Flybox, die niet meer actief staat ? Of is dat enkel bedoeld voor een tablet e.d.
Vraag
•
Surf Extra Card
4.7K
4
0
0
Beste allen, wie kan mij uitleggen : Mijn tellers (Flybox 150 GB) staan als volgt : Surfvolume : Nog 6 MB Data Boost piekuren : Nog 0 MB Data Boost daluren : Nog 64,2 GB Mijn snelheid is teruggevallen naar 0,5 Mbps. (kan, want "alles" is op...) Als ik niet fout ben, gaan daluren in om 18:00. Waarom
Vraag
•
Internet Everywhere
3.7K
3
0
0
Gisteren nog ongeveer 6 GB data, en na misschien in totaal 1 u youtube was de data volledig op? Ik kreeg de melding op m'n dashboard dat ik -1396251618 bytes sta? De dag ervoor nog maar 8 GB data aangekocht en vlak na aankoop was er al 1,29 GB van de data verdwenen? Hoe kan dit? Ik ben Tempo Giga bt
Vraag
•
Gebruik
3.8K
3
0
0
Gisteren heb ik 8 GB data voor 15€ gekochten en vanaf dit verscheen op mijn dashboard, was er al 1,29 GB data verdwenen?? Hoe is dit mogelijk? Vaak is de beschikbare hoeveelheid data ook niet up to date, zodat het voorkomt dat er ineens niet meer genoeg data beschikbaar is. De verbruikte data gaat e
Vraag
•
Gebruik
2.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik heb deze maand reeds men GB’s inbegrepen in men abo opgebruikt, en een nieuwe set van 5GB aangekocht. Ook al is dit enkele dagen geleden, en terug opgebruikt, toch kan ik niet opnieuw deze optie activeren. Facturen zijn allemaal betaald tot en met die van de vorige maand. Hoe komt dit? grt
Vraag
•
Surf Extra Card
2.4K
2
0
Beste, Hoe kan ik meer data bijkopen als mijn 60gb al op is en ik reeds de 1gb en 5gb heb bijgekocht?
Vraag
•
Gebruik
1.6K
1
0
0
Ik had reeds een extra surf card die werkte en die gelinkt was aan mijn abonnement. Ik gebruikte die in de auto. Auto is ondertussen verkocht en kaartje ergens verkeerd gelegd, waardoor ik dacht geen probleem, ik vervang die extra surf card en we zijn weer online. Niet dus. Al weken ben ik bezig om
Vraag
•
Surf Extra Card
2.8K
2
0
0
Ik heb 2 weken geleden een flybox gekocht bij Orange. Deze heeft een paar uur gewerkt en daarna nooit meer. Ik heb 5 keer gebeld met de klantenservice en ook 5 verschillende problemen en / of oplossingen ontvangen. Uiteindelijk ben ik maar naar de winkel gegaan en daar konden ze me ook niet direct h
Vraag
•
Internet Everywhere
1.7K
2
0
0
Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt. De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden
Vraag
•
.Netwerk
10.6K
15
0
0