Geaccepteerde oplossing
Wanneer is Orange van plan het 5G netwerk, uit te rollen & waar mogen we de beginselen hiervan verwachten?? (=> ook eerst in de grootsteden & zo verder OF wil Orange eens anders dan anders doen & kan dit tevens in de grensregio's als begin uitgerold worden?!? Zo kunnen de reizigers & hun smartphones
Vraag
•
Suggestie
2.4K
2
0
0
Hey , Heeft er nog iemand geen 4G meer na de update van iPhone? Heb reeds naar Apple gebeld maar die zeggen dat er nog geen klachten binnengekomen zijn dus dat het aan de provider zou kunnen liggen. Terwijl er mij toch een aantal mensen meegedeeld hebben dat zij ook dit probleem ondervinden en zij b
Vraag
•
.Netwerk
6.3K
5
0
Howdy There, Bij Proximus hebben ze recent een brief rondgestuurd dat de Mobile Coverage Box vanaf apr/2022 stopgezet wordt (stopzetten 3G onderleverancier) met als oplossing dat je VoWifi kan gebruiken. Jammer echter dat slechts een handvol gsm's ondersteund wordt in hun VoWIFI en dat er dus heel w
Vraag
•
Gebruik
2K
2
0
Ik ontving een brief van orange dat mijn abonnement automatisch ging worden omgezet. Ik ging voor een fractie meerprijs veel meer dataverbruik krijgen. Dat zou ingaan van oktober. Maar dat is nog biet zichtbaar in de my orange app? Vanaf wanneer is dat dan?
Vraag
•
Gebruik
1.5K
2
0
0
Ik heb vandaag herlaad maar ik heb geen mobiele data gekregen maar wel saldo .
Vraag
•
Gebruik
2K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Vorige maand kreeg ik, zoals elk jaar, weer een cadeau van Orange voor mijn verjaardag. Daarbij was er de optie om 1 Gb datavolume geldig voor 31 dagen. Voor deze aanbieding heb je 30 dagen de tijd om dit te activeren. Echter in de app staat er dat je 178 dagen geldig om te activeren maar dit getal
Vraag
•
Suggestie
1.6K
1
0
0
Zijn er hier nog waarvan het verbruik veel te laat word weergegeven ? Soms heb ik al 5 euro van mijn belwaarde verbruikt voor de een bericht zenden dat je Mobile data op is . Dat lijkt mij op afzetterij van Orange jammer genoeg
Vraag
•
Gebruik
1.9K
1
0
0
Ik ben reeds 5 jaar klant - nooit mn gb opgebruikt. Nu op 15 augustus zou ik op 2 dagen 10gb verbruikt hebben en 230,33 euro buiten bundel verbruikt hebben. Bellen bellen bellen naar 5000. Daar verzekerde ze me dat ik dit niet moest betalen, want zoals zoveel klanten dit hadden was het een TECHNISCH
Vraag
•
Gebruik
2.9K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een smartphone abo ´unlimited´... wat eigenlijk wil zeggen dat het niet unlimited is qua dataverkeer... wanneer mijn dataverkeer 30Gb opgebruikt is, surf ik aan lagere snelheid, maar ook daar moet ik nog es extra voor betalen bovenop mijn abo bedrag?
Vraag
•
Gebruik
2.3K
2
0
0
Ik kreeg een bericht dat mijn buiten bunde travel data bijna aan zijn limiet zit, maar in de EU zone geldt toch het huidige abonnement met de huidige data bundel zonder meerkost?
Vraag
•
In het buitenland
1.8K
1
0
0