Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Unlimited

Ze hebben mijn mobiele internet geblokkeerd omdat ik teveel verbruikt heb. Maar ik heb extreme dus zou dit geen probleem moeten zijn. Unlimited is toch unlimited?

Vraag

• 

Gebruik

1.3K

1

0

0

• Geraak niet verbonden met Telekom.de

Net in Duitsland aangekomen, kleine 50km van kaoserslautern. Enige provider met goede ontvangst blijkt telekom te zijn. Bij het auyomatisch verbinden kom ik steeds bij o2 terecht. Edge en 0 tot 1 blokje ontvangst. Als ik manueel telekom.de kies, heb ik 4g met volle ontvangst maar valt de verbinding

Vraag

• 

.Netwerk

1.5K

2

0

0

• go extreme Special Edition - 30 EUR/maand - volledige duur van het contract

Zie dat dit nu beschikbaar is Voor deze die veel mobiel internet nodig hebben Ook in My Orange Go GSM abonnementen - 10GB voor 16€ gedurende 1 jaar | Orange België Details van de promo Special editionJe Go Extreme-abonnement aan: 40 € 30 €/maand gedurende de volledige looptijd van je contract, dat i

Vraag

• 

Suggestie

1.5K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Data Flybox niet op 0 gezet?

Hallo, Volgens de gegevens van flybox zelf zou ik de afgelopen 14 dagen slechts 291,73MB verbruikt hebben en bovendien heb ik geen verwittigingssms ontvangen ( 80%/100%) toch geeft mijn klantenzone aan dat ik reeds biijna al mijn data opgebruikt heb. Ziet er naar uit dat op 14 november mijn data nie

Vraag

• 

Internet Everywhere

3.2K

5

0

• Mobiel internet

Beste Ik zit al sins deze middag 16 uur zonder 4g ik zou zogezegd 160 gb gebruikt hebben en ver boven mijn limiet zitten heb namelijk go extreme dus ik heb niet meer gebruikt dan anders zijn er nog mensen met dit probleel en die weten hoe dit op te lossen Mvg

Vraag

• 

.Netwerk

1.8K

2

0

0

• Volledige data weg (1e dag nieuw abonnementtermijn)

Daarnet kreeg ik bericht dat m’n volledige mobiele databundel opgebruikt was (15gb) ..echter is m’n bundel gisteren opnieuw gestart (nieuwe maand) en zit ik al de hele tijd thuis op de wifi. daarnaast aanvullend mag ik 10gb gratis gebruik maken van Facebook en Twitter. Deze 10gb is ook opgebruikt, e

Vraag

• 

Gebruik

11.5K

9

0

• Verbruik flybox allemaal op O

Van verbazing zagen we dat het verbruik flybox allemaal op O staat. Dit is zowel data boost piek, als dal. En gisteren zaten we voor dal, nog niet in de helft en voor piek nog 32GB (van de 35GB). Wat is hier aan de hand? Hopelijk is dit een foute programmering? Surfvolume is nog 15GB. Nog iemand pro

Vraag

• 

Gebruik

1.9K

1

0

• Mobiel internet via Huawei K3565

Omdat ik af en toe mobiel internet nodig heb zou ik een (al wat oudere 3G) dongle van Huawei (K3565) willen gebruiken. Nadat ik er een orange sim kaart heb ingestoken , zie ik dat er een verbinding opgebouwd wordt (bericht is WCDMA Orange B). Echter de internet verbinding komt niet tot stand. Mijn p

Vraag

• 

.Netwerk

4.2K

7

0

• Mobiel Internet Buiten Abonnement - technisch probleem

Sinds Orange zijn limieten heeft aangepast kan ik niet meer buiten mijn abonnement surfen. Er zijn al reeds 3 dossiers opgestart op mijn naam. Het gaat over volgend probleem; Zodra mijn 15GB opgebruikt is, krijg ik dagelijks berichten als €20,00 - €50,00 - €200,00 buiten abonnement te zitten door mi

Vraag

• 

Internet Everywhere

1.8K

1

0

• Tempo-kaart 8Gb, amper 4GB ontvangen

Hallo Online heb ik mijn sim kaart opgewaardeerd met 15 euro. Online is er al enige tijd een optie om 15 euro te betalen voor 8 GB data. Het is de tweede maand op rij dat ik echter amper 4GB ontvang, terwijl ik de optie voor 8GB heb gekozen.

Vraag

• 

.Netwerk

1.5K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten