Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Bijbetalen zonder te veel te verbruiken?

Hallo, al voor de tweede keer rekent orange mij extra mobiel internet verbruik aan zonder dat ik alles van mijn bundel heb opgebruikt. ik heb ze hierover al gebeld maar dan zeiden ze dat dat waarschijnlijk multimedia aankopen waren, maar dat staat geblokkeerd en doe ik zowiezo nooit. De exacte reden

Vraag

• 

Gebruik

4K

3

0

0

• Mobiel internet werkt niet! Help!

Hallo iedereen Ik had een abonnement van mijn werkgever maar door veranderen van werk heb ik zelf een abonnement moeten regelen. Dat is gisteren in orde gebracht bij Orange. Nu ik kan bellen en berichten versturen maar mijn mobiel internet werkt niet. Aan wat zou dit kunnen liggen? Moet je even gedu

Vraag

• 

.Netwerk

2.2K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Hoe kan ik meer data bijkopen? Ik heb abonnement

Vraag

• 

Gebruik

3K

2

0

0

• Geen goede bereik

Op sommige plaatsen geen bereik

Vraag

• 

.Netwerk

1.6K

2

0

0

• Kan 10 euro surfwaarde niet opgebruiken???

Is nog een week geldig maar moet ik dan eerst mijn nieuwe bundel daarvoor opmaken??? Klinkt een beetje als oplichting niet.

Vraag

• 

Gebruik

2.8K

3

0

Op reis naar rhodos Griekenland

Ik ga op reis naar Rhodos en mijn vraag is moet ik roaming kosten betalen in Rhodos . Ben twee jaar geleden naar Kos Griekenland geweest en ondanks dit Europese unie is toch kosten moeten betalen omdat het te dicht tegen Bodrum was en die mast gebruikt is .Dus zonder mijn weten toch extra kosten wee

Vraag

• 

In het buitenland

4.1K

2

0

0

Snelheid 4g in Frankrijk

Ik ben nu reeds een week in Frankrijk en ik vroeg me af waarom de snelheid van het mobiel internet hier beperkt wordt door Orange? Mijn vriendin en ik zijn reeds enkele jaren trouwe Orange klant, maar dit is niet aangenaam. Situatie is als volgt: GSM geeft volledige verbinding aan op 4g (zowel op Go

Vraag

• 

In het buitenland

4K

4

0

• Geen data meer

Mijn data word meestal niet tot het laatste verbruik maar geeft wel aan dat in geen data heb meer

Vraag

• 

Gebruik

2.4K

7

0

0

• Vraagje mobile data

Hallo Kan iemand helpen sinds gisteten nieuwe gsm met abonement van orange Maar mijn mobile data macheert niet iemand nog problemen Mvg daisyke

Vraag

• 

.Netwerk

3K

3

0

0

• Onbeperkt mobiele data

Hallo, mijn zoon heeft een abonnement bij mobile vikings maar wenst onbeperkt mobiele data voor in Frankrijk vooral voor YouTube en vtm go te gebruiken. Is dat mogelijk via Orange?

Vraag

• 

In het buitenland

5.9K

5

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten