Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

4G niet geactiveerd na nummeroverdracht

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de activatie van 4G na nummeroverdracht? Bellen en SMS werkte vrijwel onmiddellijk, ik wacht nu al 2 dagen op 4G. Overdracht van Scarlet naar Orange. Toestel is iPhone X

Vraag

• 

Internet Everywhere

3.8K

7

0

0

• Top-up optie nog niet geactiveerd na 24h

Gisteren heb ik een extra datapakketjes (1gb) gekocht via de orange app, maar deze is nog steeds niet geactiveerd maar staat al wel sinds gisteren op mijn volgende rekening.. Wanneer kan ik de (echte) activatie verwachten? Bedankt

Vraag

• 

.Netwerk

2K

3

0

0

• Slechte internetkwaliteit, ondanks boost 0.5 Mbps - klacht indienen onmogelijk

Daar thuiswerken nog steeds geadviseerd wordt, heb ik besloten om 12 weken in Belgie door te brengen, in onze caravan. Mijn vader is woonachtig in België en heeft voor mij een abonnement afgesloten met een flybox, zodat ik gewoon mijn vergaderingen hier kan voeren. Alhoewel mijn Nederlandse gsm abon

Vraag

• 

Gebruik

1.9K

1

0

Netflix kijken in Turkije

Aangezien de roamingkosten voor Turkije 6euro/mb is om te surfen, op facebook, insta... Is dit ook van toepassing voor Netflix? Dit word dan een duur filmpje?

Vraag

• 

In het buitenland

2.7K

2

0

0

• Surfherlaadbeurt

Beste, Ik merk op de app dat ik meer dan 50€ buiten abonnement ben gegaan. Ik ben er zeker van dat dit enkel aan mobiele data kan liggen (geen aankoop gedaan, onbeperkt bellen/sms’en in abonnement,...)... Een drietal weken geleden terug heb in een surfherlaadbeurt aangeschaft van 5gb... in de app st

Vraag

• 

Gebruik

3.2K

4

0

4G

4G vlug op!

Vraag

• 

Gebruik

2.6K

4

0

0

• 4g

Goeie 4g in heel Europa

Vraag

• 

In het buitenland

2.8K

2

0

• Externe attenes

Op de Huawei B525 zitten er langs achteren twee aansluitingen voor externe antennes. Zijn dit wifi antennes voor het wlan-netwerk? Of zijn dit 4G-antennes voor connectie met de zendmast? Ik heb namelijk een terugkomend probleem van een slechte 4G-verbinding. Pings van 100 tot zelfs 3000ms(zeer regel

Vraag

• 

.Netwerk

3.1K

2

0

0

• Orange TV app dataverbruik

Kan het verbruik van de Orange TV app uit het mobiele verbruik gehaald worden? Bij Telenet is dat nu reeds het geval, daar telt dit niet mee. Deze stream is uit het eigen netwerk afkomstig en doet het verbruik aardig oplopen (EK voetbal bvb)...

Vraag

• 

Gebruik

2.3K

1

0

0

• Cadeau mobiele data

Ik had enkele dagen nog 5GB dat ik kon activeren als cadeau, ik drukte dit aan maar heb nooit mijn 5GB cadeau gekregen. Hoe kan ik deze alsnog ontvangen?

Vraag

• 

Internet Everywhere

1.4K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten